PRODAJ - POPIJ, EKSAJ

Drinkopoly - nova hit igra u kojoj rijetki ostaju trijezni. Hrvati pokupovali tisuće primjeraka!

Stručnjaci ne gledaju blago na ovu igru jer smo nacija u kojoj je svaka šesta osoba alkoholičar

ZAGREB - “Zamislite... budite se ujutro... sve oko vas krš i lom. Imate blackout od sinoćnjeg bezazlenog druženja. Znate samo da ste se jako puno smijali i da je vaš prijatelj stigao s novom društvenom igrom pod rukom...”

Tko je pobjednik

Na ovaj način reklamira se najnovija društvena igra na našem tržištu - Drinkopoly, pomalo bizarna inačica Monopolyja, u kojoj je obavezno ispijanje alkohola, a pobjednik je onaj tko završi cijeli krug dovoljno trijezan da može izvršavati sve zadatke.

Kao što i u samoj reklamnoj kampanji kažu, igra je to koje ćete se mutno sjećati, a Hrvati su, ako je suditi po nekoliko tisuća prodanih primjeraka u pet mjeseci, doslovce poludjeli za njom. Nije ni čudo ako se uzme u obzir da je svaki šesti Hrvat alkoholičar.

Planovi za izvoz

Proizvod je nastao radom dviju domaćih tvrtki, Kreativni događaji i Sequoia project, a na Facebook stranici imaju više od 16 tisuća fanova. Igrači ostavljaju i fotografije s “opuštenih” tuluma uz Drinkopoly, a za nagradu im tvrtka dijeli majice. U Kretivnim događajima kažu da je riječ o igri samo za starijima od 18 godina, kojoj je cilj razvijanje komunikacije i razonode. Uz čašicu, dvije, deset..., rekli bismo.

- Imali smo želju stvoriti atraktivan, novi proizvod.

On se danas može naći na 30 prodajnih mjesta u 15 gradova. Najviše se primjeraka prodalo na zagrebačkom području. Iznimno smo ponosni što smo uspjeli realizirati proizvod koji je u potpunosti osmišljen i proizveden u Hrvatskoj - pojasnio je Filip Smerdelj iz Kreativnih događaja.

Drinkopoly se prodaje samo na području Hrvatske, ali mladi kreativci koji su osmislili koncept, pregovaraju i sa stranim distributerima.

Previše pijemo

I dok mladi luduju za Drinkopolyjem, stručnjaci su zabrinuti zbog porasta broja onih koji konzumiraju alkohol. Prema novim podacima, svaki treći Hrvat pije više nego što je preporučljivo. Posebno je zabrinjavajuće što je sve više mladih koji se opijaju.

- Pod krinkom igre, to može biti poticaj onima koji inače ne piju da počnu konzumirati alkohol. Igrat će dominantno tinejdžeri, a sustav kontrole je nemoguće uspostaviti. To može utjecati na povećanja broja ovisnika o alkoholu - zaključuje dr. Slavko Sakoman s Klinike za ovisnosti KB Sestara milosrdnica.

Pravila igre

Igrati može šest igrača. Baca se kockica, a s pijunima se kreće po poljima na ploči sličnoj kao i kod Monopolyja. Obavezno je pri ruci imati alkohol. Igrač na svakom polju ima zadatak da popije gutljaj kratke ili duge cuge. Na nekim poljima se traži i izvlačenje karti sa zadacima. Zadaci su dosta zabavni pa se tako traži: “Cura s najvećim sisama pije kratku”, “Tri puta zaredom reci na štriku se suši šareni štrikani šosić, ako ne uspiješ piješ dva gutljaja”, “Simuliraj najdražu sex pozu s igračem po izboru i popij kratku”, “Skini tri komada odjeće ili popij pet gutljaja”... Pobjednik je onaj tko završi cijeli krug dovoljno trijezan da može izvršavati sve zadatke.



Izdvajamo