DESTINACIJA HRVATSKA

GORAN MILIĆ 'Kad razgovaram s ljudima, svi počnu s tim da je sve loše, a onda odjednom dođu do toga da su sezona i zarada bile odlične'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 13.11.2019. u 11:37

Zagreb,260808.
Htv,novinar,urednik i voditelj Goran Milic.
Foto: Ranko Suvar / Cropix
Ranko Šuvar / CROPIX

Goran Milić, arhivska fotografija

Turistička emisija Destinacija Hrvatska koja se na prvom programu HRT-a emitira svake srijede s početkom u 20:25 sati, na mozaičan i stručan način približava gledateljima teme koje hrvatski, ali i svjetski turizam ima u žiži interesa, pokazuje najvažnije trendove, ukazuje na probleme, ali i komparativne prednosti koje su brojni investitori kvalitetno pretvorili u nove turističke proizvode.

Iz emisije u emisiju svoju rubriku pod nazivom Turistički izbornik ima i doajen televizijskog novinarstva u Hrvatskoj, Goran Milić, koji kroz razgovore s običnim ljudima u turističkim mjestima komentira, analizira i problematizira neke turističke teme koje javnost zanimaju. Pitali smo ga o njegovim dojmovima nakon tih razgovora i priloga koji radi za Destinaciju Hrvatska.

- Iz godine u godinu je vidljivo da je hrvatski turizam bolji i u pogledu zarade, ali i u pogledu ponude i sadržaja. Jer, jasno je da ljudi ne bi investirali, gradili i ulagali da od toga nemaju koristi. Zarada je za sada konstantna, iako će doći trenutak kada će se ona zaustaviti jer ne može vječno rasti ponuda i potražnja to pratiti. Imali smo nekada i foto-kopirnice na svakom uglu, pa je došlo vrijeme da one više ne trebaju i zatvaraju se. Tako će biti i s jednim dijelom prekomjerne ponude u turizmu, ali za sada nije još tako, rekao je Milić.

Kako obični mali ljudi u turističkim mjestima gledaju na naš turizam, a što prikazujete u vašem prilogu u Destinaciji Hrvatska?

-Kada dođem u jedno turističko mjesto, za sugovornike tražim zanimljive ljude. A kako smo mi po naravi takvi da uvijek grintamo, svi počnu najprije s tim kako je loše, kako se malo zarađuje, kako ništa ne valja u turizmu. Tako je i kada razgovarate u Barceloni, Napulju, Portugalu, Grčkoj, to je taj mediteranski grintavi mentalitet. Što više pričamo, to se više opuštaju i onda se odjednom dođe do toga da sezona nije bila loša, dapače, da je bila odlična, bolja nego lanjska rekordna, da se zaradilo, da se nešto uštedjelo… Eto većina ih kaže kako su nakon sezone promijenili automobil, putuju..., dodaje Milić.

S kim ste razgovarali za emisiju koja će biti emitirana ove srijede?

- Ove srijede smo u gostima kod Omišana. Mislim da je prelijepo turističko mjesto na turističkoj karti pomalo zapostavljeno i to nepravedno. Imaju lijepu povijesnu jezgru, hotele u stijeni, plažu u centru mjesta, zip line… Ali su podcijenjeni u turizmu i to sada žele mijenjati. Moji sugovornici u Omišu su vodoinstalater koji je iznajmljivač, jedan cvjećar, jedan radi u sportu, jedan u uredu… To su obično moji sugovornici o turizmu koji iz perspektive malog čovjeka u turističkom prostoru imaju svoje poglede i komentare, iskrene, zanimljive i ljudske. Našim gledateljima u domove želimo donijeti što više takvih živih i konkretnih turističkih priča, svake srijede, zaključio je Goran Milić.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo