#SHAREISTRIA

KAKO JE ZA ISTRU SAMO OVOG LJETA DOZNALO GOTOVO 400 MILIJUNA LJUDI Novi način promocije je inovativan, a košta sitnicu u odnosu na dosadašnje metode

INSTAGRAM

Kako bi što bolje prezentirali ljepote Istre na stranim tržištima, naš najveći poluotok ovo je ljeto pohodilo na desetke travel influencera - poznatih blogera, fotografa i putopisaca koji su na društvenim mrežama objavljivali impresije o ovom kraju, uglavnom na najznačajnijim emitivnim tržištima među kojima je ono britansko, ali i skandinavsko.

Kako je za Jutarnji list pojasnio predsjednik Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević, TZ se vodio prilično strogim kriterijima pri dovođenju influencera s društvenih mreža.

Morali su imati više od 400 tisuća prijatelja pa su tako Istru ove godine obišli Kenan Hurdeniz (nagrađivani fotograf iz Cipra, više od 6 milijuna followera), Amata Chittasenee (beauty i make up blogerica, više od milijun i 500.000 followera) te bivši broker, danas travel bloger Scott Eddy.

- Kada smo prvi put pripremali i organizirali projekt Share Istria, angažirali smo nekoliko head hunting agencija koje su nam pomogle u pozivanju influencera. Već druge i treće godine ušli smo u mrežu najznačajnijih influencera na svijetu tako da sada sami upravljamo tim procesom, jasno uz značajna lobiranja i s naše strane i sa strane influencera koji su već bili u Istri - pojašnjava.

Hashtag

Ukupno je Istru u 50 dana ovog ljeta posjetilo 27 influencera iz 15 zemalja koji su na društvenim mrežama ostvarili 3,81 milijardu impresija, prosječno 43 milijuna impresija dnevno.

Za to su koristili poznati hashtag ShareIstria koji je TZ Istarske županije uveo još prije tri godine.

- Projekt ShareIstria jedan je od najinovativnijih pristupa u promociji destinacije koji kao osnovni medij koristi alat socijalnih mreža. Njegova osnova je program posebno skrojen prema afinitetima influencera, a na njega se onda nadograđuju razna strateška partnerstva - priča Ivošević.

Ovogodišnji doseg ShareIstria kampanje, nastavlja, obuhvatio je 384 milijuna korisnika, odnosno čak 51 posto više publike nego lani, a doseg posebnog hashtaga na dnevnoj je razini iznosio oko 4,4 milijuna.

Malo ulaganje

Dnevni broj lajkova bio je otprilike 35 tisuća, a najboljim danom pokazao se 9. lipnja kad je broj lajkova dosegnuo 225 tisuća.

TZ županije u projekt je uložio 300 tisuća kuna, a za 2018. godinu imaju cilj doseći medijsku vrijednost kampanje od 20 milijuna eura.

- Jedna od najznačajnijih funkcija projekta je umrežavanje više od dvjesto kompanija i institucija unutar Istre koji se uključuju u projekt - zaključuje Ivošević.

Izdvajamo