ŠEF HOO-a U SABORU

MATEŠA O SPORTSKOJ TELEVIZIJI 'Bude li potrebno, spreman sam odstupiti'

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 09.04.2014. u 14:11

Goran Mehkek / CROPIX

ZAGREB - Predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša odbacio je danas u Saboru Vladine kritike na poslovanje HOO-a te poručio da je, bude li potrebno, spreman i odstupiti s te dužnosti.

Izvješću o radu HOO-a Vlada je dala negativnu ocjenu, obrazlažući to uočenim nepravilnostima i nejasnoćama oko financijskog poslovanja, posebno oko rada Sportske televizije

Mateša, međutim, ističe da ni jedna kontrola u HOO-u nije našla nijedan slučaj nezakonitog trošenja proračunskog novca, a kada je riječ o sportskoj televiziji, tumači da je za isplativost takvog projekta potrebno najmanje pet-šest godina.

"Emitiramo s velikim problemima, ali ta televizija radi preko 8000 sati sportskog programa godišnje. Za to smo imali zaduženje od 35 milijuna kuna za sve tri godine emitiranja, a to je manje nego što godišnje potroši sportska redakcija HRT-a", kazao je.

Mateša je uvjeren da je Hrvatskoj potreban specijalizirani nacionalni sportski kanal, na kojem će se moći pratiti "mali" sportovi.

"Promislimo trebamo li vidjeti tae-kwon-do prvenstva, judo, trebamo li vidjeti domaća prvenstva ili ćemo samo gledati Messija i neke druge svjetske zvijezde, za račun svih Hrvata koji plaćaju pretplatu", pozvao je Mateša zastupnike.

Vladine kritike na račun HOO-a odbija i HDZ, čiji je Ivan Šuker ocijenio da se radi o "političkoj hajci".

"Primjenjuju li ista pravila i kriterije za sebe, prije svega što se tiče Zakona o fiskalnoj odgovornosti", upitao je Šuker.

Njegov stranački kolega Josip Borić uvjeren je da se radi o pokušaju SDP-a da "putem nekakvih nedozvoljenih aktivnosti preuzme vodstvo u krovnoj organizaciji hrvatskog sporta".

Slično misli i HDSSB-ov Krešimir Bubalo. "Da je Olimpijski odbor radio protuzakonito i gospodin Mateša, on danas ne bi sigurno sjedio ovdje", kazao je.

SDP-ov Saša Đujić ističe, međutim, da je sportska inspekcija svoje nalaze u HOO-u uputila Državnom odvjetništvu RH. "To znači da je u tim nalazima nađeno nešto protuzakonito. Pa nisu poslali DORH-u da im da pohvalnicu za dobar rad", uvjeren je Đujić, koji kao argument navodi gubitke Sportske televizije.

Izdvajamo