POPULARNOST

NOVI PODACI UČVRSTILI TOP POZICIJU Portal Jutarnji.hr obara rekorde, a Jutarnji list je najčitaniji dnevnik u svojoj cjenovnoj kategoriji

 Damjan Tadić / Hanza Media

Portal Jutarnji.hr obara rekorde posjećenosti, pokazuju podaci DotMetrics Audience istraživanja, a u listopadu je prvi put probijena granica od 1,4 milijuna stvarnih korisnika u jednom mjesecu, što je i najbolji rezultat u zemlji.

News portali

Prošlog mjeseca su tako Jutarnji.hr posjetila 1,430.352 korisnika, što je rast od 14,91 posto u odnosu na rujan, te čak 95.739 stvarnih korisnika više od prvog konkurenta.

Uz to što web-portal Jutarnjeg lista ima najviše stvarnih korisnika i najviše posjeta među svim portalima, ostvario je i najduže trajanje posjeta među news portalima u zemlji.

Top-pozicija

Top-poziciju Jutarnji.hr ostvario je s čak 37,9 milijuna posjeta, a stranice su mu prikazane 100,38 milijuna puta, što je u odnosu na rujan čak 3,026 milijuna prikaza više.

Odlične rezultate ostvaruju i drugi portali u vlasništvu Hanza Medije. Portal slobodnadalmacija.hr imao je u listopadu 648.119 stvarnih korisnika. Gloria.hr posjetilo je 156.458 stvarnih korisnika, a portal živim.hr ukupno 114.339 stvarnih korisnika u prošlom mjesecu.

Dvije kategorije

Odlične rezultate postiže i tiskano izdanje Jutarnjeg lista, koje je najčitanije izdanje dnevnih novina u Hrvatskoj u svojoj cjenovnoj kategoriji u prvih devet mjeseci 2016. godine.

Rezultati ankete koju je provela agencija Ipsos Puls pokazuju da čitanost Jutarnjeg iznosi 6,8 posto, a doseg 18 posto. U obje kategorije tiskano izdanje tako zauzima prvo mjesto u državi u svojoj kategoriji i drugo mjesto među svim tiskanim dnevnicima. Prema izračunima baziranim na reprezentativnom uzorku, više od 240 tisuća građana čitalo je Jutarnji barem jednom u zadnja dva dana (čitanost), a više od 634 tisuće građana barem jednom u zadnja dva tjedna (doseg).

Jutarnji su i najčitanije dnevne novine u Gradu Zagrebu, s 13,8 posto čitanosti i 32,4 posto dosega. Prema Ipsosu, 78 tisuća Zagrepčana u zadnja je dva dana barem jednom čitalo Jutarnji, što je više od Večernjeg, ali i jeftinijih 24 sata. Prvo mjesto Jutarnji je osvojio i u tzv. premium target skupini (muškarci i žene u dobi između 25 i 55 godina koji su zaposleni, i visokoobrazovani, s primanjima većim od 7 tisuća kuna) s 19,1 posto čitanosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 01:37