DELOŽACIJA

POGLEDAJTE INCIDENT S POZNATE SPLITSKE PLAŽE ''Muškarčina' nas je prvo izvrijeđala, a onda smo morali otići s mjesta gdje se kupamo cijeli život!'

 
 Hanza Media, youtube screenshot

Događaj sa snimke zbio se na javnoj plaži ispred hotela Radisson Blu u Splitu. Snimku je Slobodnoj Dalmacija ustupila Splićanka, diplomirana pravnica, koja je sa svojim prijateljicama, logopetkinjom iz Splita i liječnicom iz Zagreba, u utorak navečer, u 20.40, na hotelskome šanku naručila piće, tri martinija, i platila ga 120 . Imena im nećemo spominjati, nisu ni bitna.

Uostalom, poznata su i redakciji i upravi hotela i policiji, jer su prijateljice odlučile da neće olako preko onoga što im se dogodilo prijeći, pa su sve savjesno prijavile. Da se ne ponovi. Iako svi znamo da hoće.

- Još ne mogu vjerovati što smo doživjele. Oduvijek se kupamo na toj plaži i nikad nije bilo problema, ali, eto, očito se vremena mijenjaju - zgroženo će naša sugovornica.


Trebao je to biti ugodan ženski izlazak. Pićence, ćakula i hlađenje uz obalu u društvu starih prijateljica. Pun mjesec i mirna ljetna večer u uvali njihova djetinjstva. Idila. Moš mislit!

- Oko devet sati pojavio se redar i počeo svima odreda govoriti da se plaža zatvara i da moramo otići. Bio je pri tome jako neugodan i neuljuđen - govori Splićanka i na uvid nam nudi izdan na hotelskome šanku.

'Same su krive'

Piće im je prisjelo, nije im bilo jasno što se događa, pobunile su se, nisu željele otići, a i zašto bi, ova plaža pripada njima kao i svim drugim građanima, odakle tom neotesanom tipu pravo da ih tjera, tko ga je uopće poslao, s kakvim nalogom, gdje to mi, pobogu, živimo!

- Bilo je tu, da se razumijemo, još ljudi koji su negodovali, no jedino smo mi bile bez muške pratnje, pa je zato i nasrnuo na nas, muškarčina s cigaretom u ustima i akreditacijom oko vrata, časteći nas neprimjerenim riječima - opisuje Splićanka.
Dernjava redara okončana je tako da je pametniji popustio. Otišao i požalio se upravi hotela. Od koje je, nakon pregledane snimke, dobio ispriku i obećanje da će slučaj biti istražen.

Nakon istrage, Slobodna Dalmacija je dobila mail iz "Radissona" potpisan od generalnog menadžera Michaela Caspera. U njemu, među ostalim, stoji da na Mistral , kako je oni zovu, ima dovoljno mjesta za sve. Ali... Ukratko, gospođe su same krive za neugodnost koju su doživjele jer su se drznule dirnuti u hotelsku imovinu, ležaljku, a to što je ta imovina, ležaljke i suncobrani, nepropisno raspoređena na javnoj plaži, u "Radissonu" mudro prešućuju.

Direktor: Micao ih je s ležaljke, ne s plaže

Odgovor iz hotela "Radisson Blu" prenosimo bez redigiranja:

"Istražili smo što se dogodilo na Mistral plaži, koja je pod koncesijom hotela Radisson Blu Split, te na kojoj zaista uvijek ima dovoljno mjesta za sve.
Bar na plaži zatvara se u 21.00 sati, te su dame došle u 20.40 sati te naručile 3 koktela, koja su odmah i platile. Nakon nekoliko minuta na centralnom djelu plaže, dame su se premjestile na šljunčani dio, gdje su počele premještati naše ležaljke. Na plaži imamo zaštitara koji nagleda svu hotelsku opremu, te da je ista na svom mjestu, a ne da je razbacana po cijeloj plaži, kako bi bila spremna za otvaranje sljedeće jutro. Kako je to premještanje hotelske imovine primjetio i zaštitar (oko 21:30), prišao je gospođama te ih zamolio da ne premještaju ležaljke, te da se pomaknu s njih kako bi ih mogao posložiti.

Mi nikada ne izbacujemo nikoga s plaže, te je zaštitar samo pokušao maknuti njih sa hotelskih ležaljki, a ne sa same plaže. Dame su se odmah uvrijedile, te je uslijedio neugodan razgovor. Počele snimati zaštitara bez dozvole, čime su narušena njegova prava. Zaštitar je stoga uzeo mobitel od osobe koja je neovlašteno snimala. Tek je kasnije u razgovoru i shvatio da su gošće naručile piće nešto ranije, ne da je to važno za ovaj slučaj. One su također krenule sa vrijeđanjem zaštitara te su tvrdile da je pijan, što naravno nije istina. Zaštitar je zaposlenik vanjske firme te obavlja noćna dežurstva na našoj plaži zadnjih 8 godina.

Mi imamo povjerenje u njegove radne navike i odluke, jer je njegova razina usluge bila jako dobra. Kao zaključak volio bi reći da je cijeli ovaj sukob oko plaža je prepun emocija te ponekad ljudi pretjerano reagiraju, jer osjećaju da su njihova prava povrijeđena. Ostavljamo dovoljno mjesta za lokalne stanovnike Splita, te smo i postavili dodatni u hladu kako bi lokalci mogli igrati na karte.

Naš hotel teži pružanju što bolje usluge svima koji se uredno ponašanju kao i mi. Ne razumijemo zašto je ovaj problem plaža narastao do ove razine. Srdačan pozdrav, Michael Caspar, general Manager.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 18:15