Predsjednica republike Kolinda Grabar-Kitarović naglasila je u subotu važnost izbora za Europski parlament ustvrdivši kako se podcjenjuje uloga te institucije, a dodala je i kako novac za kampanju, čiji je limit zakonskim izmjenama sa milijun i pol povećan na četiri milijuna kuna, "nije bačen" jer ostaje u Hrvatskoj te ide "hrvatskim tvrtkama koje se bave PR-om i pojedincima koji rade u kampanji".
"Važno je tko nas predstavlja u Europskom parlamentu, čija se uloga malo podcjenjuje jer on ipak jednim dijelom odlučuje i o bitnim odlukama kao što je financiranje. Ima sve snažniji utjecaj i jedna je od europskih institucija kojima utjecaj raste", komentirala je Grabar-Kitarović značaj predstojećih izbora, prilikom obilaska sajma Hrvatski otočni proizvod čija je pokroviteljica.
Upitana o povećanju iznosa za kampanju na četiri milijuna kuna, u trenutku dok radnici Uljanika ne primaju plaće, odgovorila je kako je to složena problematika te dodala da to "ne znači da treba dići ruke od onoga što treba odraditi pozitivno", a "građanima trebaju stranke i pojedinci objasniti za što stoje i kako će se zalagati za hrvatske interese u Europskom parlamentu".
Smatra i kako na to "ne treba gledati crno, jer će troškovi ići hrvatskim tvrtkama koje se bave PR-om i pojedincima koji rade u kampanji".
"To nisu neki izgubljeni, bačeni novci, oni ostaju u Hrvatskoj i podižu životni standard jednog dijela građana", kazala je.
Predsjednica obišla štandove braniteljskih OPG-ova
Predsjednica je u subotu ujutro obišla niz štandova braniteljskih OPG-ova na Trgu bana Jelačića i šator s autohtonim otočkim proizvodima, kupila neke od proizvoda i fotografirala se s prolaznicima, među kojima i brojnim turistima.
Rekla je kako su otočki proizvodi vrhunske kvalitete, ekološki te iznimno prihvatljivi i ukusni, a kaže i kako su sjajan način za brendiranje hrvatskog gospodarstva, pa ih često i sama koristi u protokolarnim pokolnima.
"Ovakva djelatnost iznimno je bitna za naše otoke, da se samozapošljavanjem i proizvodnjom autohtonih proizvoda održava i život na otocima, prinosi lokalnom gospodarstvu, a time se i zadržavaju mladi ljudi u Hrvatskoj, mnogi su rekli da će nastaviti obiteljski posao u OPG-ovima i udrugama", poručila je.