UKLETI LET

PSOVKE, VIKA I NERVOZA NA 'TUĐMANU' Zbog kašnjenja leta za Frankfurt ljuti putnici tražili povrat novca, kulminaciju bijesa izazvao kapetan aviona...

BERLIN, GERMANY - SEPTEMBER 22: Lufthansa and Air Berlin planes are seen at Tegel Airport on September 22, 2017 in Berlin, Germany. The city of Berlin is to hold a referendum this coming Sunday, the sam day as federal elections, over whether to continue operation of the airport. Tegel is scheduled to close once the city's new airport, BER Willy Brandt Berlin Brandenburg International Airport, opens. The new airport is years behind schedule and critics claim it will have insufficient capacity to cope with the city's needs. (Photo by Maja Hitij/Getty Images)
Getty Images

 

Avion CRJ 100 prijevoznika Austrian Airlines/Lufthansa, na letu iz Zagreba za Frankfurt, jutros je s polijetanjem iz Zračne luke Zagreb kasnio čak sat i pol vremena. Umjesto u 06.25 sati, avion je poletio u 07.55 sati. Zbog kašnjenja su bijesni putnici tražili da im se nadoknade troškovi leta, psovalo se, vikalo.

Prema riječima jednog od putnika, kulminaciju bijesa izazvao je kapetan aviona koji je izašao pred putnike i kazao im kako neće poletjeti dok se ne potpišu potrebni tehnički dokumenti za ispravnost aviona. Mnogi su putnici za svoje nedaće odmah okrivili osoblje zagrebačke Zračne luke. No, u službi za odnose s javnošću tvrde kako Zračna luka nije kriva za kašnjenje u polijetanju.

'Prema informacijama kolega iz operativnih službi Međunarodne zračne luke Zagreb, kašnjenje zrakoplova LH1405 nije uzrokovano propustom niti jedne službe Međunarodne zračne luke Zagreb. Navedeni zrakoplov je prema redu letenja trebao poletjeti u 06.25 sati, a poletio je u 07.55 sati. Kao razlog kašnjenja navedena je tehnika, međutim ona se ne odnosi na službe Međunarodne Zračne luke Zagreb.'

Kako neslužbeno saznajemo, do kašnjenja u polijetanju je došlo zbog tehničkog kvara na avionu. Kako Lufthansa u Zagrebu nema svoju tehničku ekipu čekalo se da kvar otklone stručnjaci domaće tvrtke s kojom kompanije ima ugovor o servisiranju.

Osim toga, čekalo se i da certificirana osoba te tvrtke potpiše dokument da je avion ispravan za let. Bez tog potpisa kapetan, sasvim opravdano, nije želio poletjeti.

Izdvajamo