NOVI IDENTITET

Redizajnirani Jutarnji na kioscima: Naglasak stavljen na priče, užitak čitanja i analize

Ponosni smo što dosežemo više od milijun i pol čitatelja na dan, kaže Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista
Novi Jutarnji

Tiskano izdanje Jutarnjeg lista od danas na kioske dolazi u potpuno novom, redizajniranom izdanju, koje će vizualno biti usklađeno s već osvježenim portalom Jutarnji.hr.

Riječ je o završnom koraku u primjeni novog vizualnog identiteta na svim ključnim komunikacijskim kanalima Jutarnjeg sa svojom dragom publikom.

- U razdoblju intenzivnih promjena posebno je zahtjevno zadržati interes publike te smo iznimno ponosni što Jutarnji list doseže više od milijun i pol čitatelja na dan putem svojih platformi. Od danas je Jutarnji koji svim postojećim, ali i novim čitateljima pruža taj jedinstven doživljaj usklađeno izgleda na svim platformama - rekao je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg, dodajući da je ovim korakom ujedno završen proces integracije redakcije koja sada funkcionira u jedinstvenom sustavu.

- Ponosni smo da smo i u ovom iznimno izazovnom razdoblju osigurali kontinuitet poslovanja koji nam je potreban da zadržimo poslovnu stabilnost, ali i dodatno učvrstimo svoju poziciju vodeće medijske kompanije u Hrvatskoj. Od početka 2020. uložili smo jako puno truda u ostvarenje višegodišnjih ciljeva i projekata te smo, kao što znate, do sada redizajnirali web izdanja Slobodne Dalmacije, Sportskih novosti i Jutarnjeg lista s ciljem integracije poslovno redakcijskog sustava, a sve kako bi se uveli novi alati koji će nam pomoći u stvaranju kvalitetnih odnosa s čitateljima i klijentima s jasnim usmjerenjem na njihove preferencije - istaknula je Ana Hanžeković, članica Uprave Hanza Medije.

- Time stvaramo dodatni prostor kolegama za još učinkovitiji rad u svakom danu, kreativnost i osmišljavanje tema, objasnio je.
Ključni čovjek redizajna, art-direktor Tomislav Botić, naglašava kako ovaj redizajn karakteriziraju hrabriji izbor naslovne tipografije, a primarna kolor shema Jutarnjeg i dalje ostaje plavo-crvena i dosljedno će se provoditi i u printu i na portalu.

- Čitateljima se daje više prostora za čitanje, fokus u printu je na pričanju priča i analizama, a u komunikaciji na portalu apostrofira se već prepoznatljivo ‘J’ - znak našeg brenda. Korisnici su dobili jasniju navigaciju, s više naslova u fokusu, uz posebni prostor za ključne teme i priče - objašnjava Botić.

- Naglasak smo stavili na sam sadržaj, podizanje kvalitete tekstova ili pažljiviji odabir fotografija. Vodili smo računa o tome da raspored ključnih rubrika ostaje isti: vijesti, svijet, sport ili TV program, ali je dizajn prilagođen navikama koje su čitatelji u međuvremenu usvojili, poput formata fotografija ili fonta koji omogućava lakše čitanje teksta - istaknuo je Vladimir Janković, zamjenik glavnog urednika Jutarnjeg lista i voditelj projekta redizajna.

- Pisanje, uređivanje i kreiranje priča nikada nije bilo važnije i povezanije. U našem novinarskom poslu osnova svega i dalje je priča, međutim, doživljaj čitanja sada je vizualno jednak na papiru i ekranu. Veselim se reakcijama naših čitatelja i najiskrenije zahvaljujem svim kolegama koji su sudjelovali od početka u ovom procesu redizajniranja Jutarnjeg lista - zaključio je na kraju Goran Ogurlić.

Izjava šefa Deska Jutarnjeg lista Srećka Milića

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. ožujak 2024 05:39