POSAO S VIDOŠEVIĆEM

SVI NADANOVI HONORARCI Na platnom spisku HGK bili Šprajc, Družijanić, Dijana Čuljak...

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 19.02.2014. u 18:43

YouTube

Popis ljudi koji su dobijali novac od institucije kojom je ravnao Nadan Vidošević potvrđuje i navode kako su i neke javne ličnosti solidno plaćane

ZAGREB - Više od četiri milijuna i 420 tisuća kuna isplatila je Hrvatska gospodarska komora od početka 2010. do kraja 2013. godine privatnim osobama na ime raznih honorara. Pri tome, popis ljudi koji su dobijali novac od institucije kojom je ravnao Nadan Vidošević potvrđuje i navode kako su i neke javne ličnosti solidno plaćane, piše Novi list .

Jedno od najdojmljivijih imena svakako je savjetnik i predstojnik ureda Stjepana Mesića u vrijeme dok je bio predsjednik, stručnjak za energetiku Igor Dekanić. On je u 2010. i 2011. godini primio nešto više od 188 tisuća kuna od HGK na ime honorara. Baš te dvije godine bile su puno rastrošnije od posljednje dvije. Naime, po godinama je utrošak na honorare HGK bio sljedeći: 2010. na honorare je potrošeno 1.538.588,04 kune, 2011. godine: 1.266.462,94 kune, 2012. godine: 781.332,64 te lani 841.298,76 kuna, pri čemu je riječ samo o isplatama honorara fizičkim osobama, a ne i tvrtkama te udrugama.

Niti novinara ne nedostaje na listi, pri čemu su uvjerljivo najbrojniji oni s Hrvatske radiotelevizije. Voditeljica 'Potrošačkog koda' Sanja Smiljanić dobila je ukupno oko 40 tisuća kuna od 2010. do 2012. godine, dok lani nije bila među isplaćenim honorarcima. Nekadašnji voditelj središnjeg Dnevnika Danko Družijanić kroz sve četiri godine je primao honorare te je u ovom razdoblju završio s ukupno nešto više od 67 tisuća isplaćenih kuna. Još jedan bivši voditelj Dnevnika je na popisu honoraraca. Zoran Šprajc tako je dobio nešto više od 35 tisuća kuna honorara u istom razdoblju. Oko osam tisuća kuna u dvije prve godine ovog razdoblja dobila je i Kristina Validžić, dok je Nevena Rendelli 2012. godine dobila 3.500 kuna, vjerojatno za voditeljske poslove. Jedne godine honorarom od oko tisuću eura bio je isplaćen i Đuro Tomljenović, nekadašnji urednik Gospodarskog kluba na HRT-u. U 2010. honorar je dobila i Dijana Čuljak, koja je zavrijedila 14.870 kuna, piše Novi list .

U 2012. godini još četiri medijska djelatnika dobila su po 22.500 kuna honorara. Radilo se o Jasni Babić, Seadu Aliću, Antunu Masli i Mislavu Šimatoviću, koji su novac dobili kao predujam za knjigu o deindustrijalizaciji Hrvatske. Honorar od 18.903 kune za neku uslugu dobio je 2010. godine i Franjo Tomić, čovjek koji je uvoznik BMW-ova za Hrvatsku.

Svi isplaćeni honorari, koliko je poznato, dani su na ime stvarno ostvarenih usluga, a tim podacima raspolaže i USKOK.

Izdvajamo