NOVI.JUTARNJI.HR

Testirajte novi izgled portala Jutarnjeg lista, osvojite vrijednu nagradu i pomozite nam da budemo još bolji!

Najčitaniji i najposjećeniji hrvatski internetski portal, Jutarnji.hr, uskoro će izgledati potpuno drugačije. Na dan kada je Jutarnji list proslavio punoljetnost i 18. rođendan (dakle, 6. travnja), Jutarnji.hr ušao je u završnu fazu prelaska na novi dizajn! Od pokretanja portala Jutarnji.hr prošlo je više od 10 godina. Danas je najposjećeniji u Hrvatskoj: samo u ožujku posjetilo ga je 1,241.094 jedinstvenih korisnika, gotovo 20 tisuća korisnika više nego prvog sljedećeg konkurenta, prema podacima DotMetrics Audience istraživanja.

Sto milijuna stranica

Čitatelji su u ožujku otvorili više od 119 milijuna stranica, a osobito smo ponosni na to što od svih hrvatskih portala čitatelji na Jutarnjem provode daleko najviše vremena - naime, korisnici su na portalu Jutarnji.hr prošli mjesec proveli čak 2,841.820 sati. Da, dobro ste pročitali, dva milijuna, 841 tisuću i 820 sati.

Izmijenjena adresa

Unatoč impresivnim brojkama, došlo je vrijeme za promjene koje će, nadajmo se, biti veliki korak naprijed - prošlo je sedam godina od posljednjeg velikog redizajna, što je za svijet interneta vrlo dugačko razdoblje. Način na koji ćemo publiku upoznati s novim dizajnom prvi je primjer najbolje svjetske prakse u regiji. Radi se o postupnom pokretanju i predstavljanju novog dizajna. Naš je cilj omogućiti svim našim čitateljima da svojim mišljenjima, savjetima, kritikama i prijedlozima pomognu učiniti novi portal Jutarnjeg najboljim što može biti.

Evo i kako: novim stranicama portala Jutarnji.hr možete pristupiti na adresi novi.jutarnji.hr.

Do 6. svibnja čitatelji će moći posjetiti i stari i novi portal, na kojem će nam moći napisati svoje mišljenje o novom izgledu. Svaku ćemo poruku uzeti u obzir i iskoristiti kako bi novi portal ispunio sva očekivanja naših posjetitelja.

Novi.jutarnji.hr napravljen je u responsive tehnologiji, što znači da mu korisnici mogu pristupati putem raznih uređaja, odnosno mobitela, računala i tableta. Budući da se radi o jednoj platformi, a ne dvije odvojene kao dosad, uskoro će i korisnici mobilnih uređaja, osim najnovijih vijesti i aktualnih događaja, moći koristiti i druge povezane sadržaje koji su se do danas mogli pronaći samo na desktop verziji portala.

Naš tim developera kontinuirano će raditi na novom portalu kako bismo ga neprestano poboljšavali, unapređivali njegov izgled i funkcionalnost. Promjene će se događati svaki dan - neke će biti vidljive našim posjetiteljima, a neke će olakšati život našim novinarima i urednicima.

Sudjelujte u promjenama

U tim promjenama možete sudjelovati i vi! Posjetite novi portal i recite nam svoje mišljenje, a najsretniji čitatelj koji je ispunio upitnik na novim stranicama osvojit će iznimno vrijednu nagradu - mjesec dana testiranja novog Mercedesa E klase!

Siniša Sušec

Glavni urednik portala Jutarnji.hr

Sedam je godina prošlo od posljednjeg osjetnijeg redizajna našeg portala. Puno je to vremena, osobito za svijet interneta, tijekom kojeg je naš portal doživio golem napredak. Sad je vrijeme za novi veliki korak naprijed. U idućih mjesec dana postupno ćemo prijeći na redizajniran portal. Taj put neće biti lak, ali uvjeren sam da će se konačni proizvod svidjeti čitateljima. A zahvaljujući redakciji kojoj imam čast biti na čelu i koja je daleko najzaslužnija za to što smo najčitaniji hrvatski portal, jednako sam siguran da ćemo tu poziciju ne samo zadržati nego i dodatno učvrstiti.

Filip Topol

Voditelj digitalnog razvoja i tehnologije

U fokusu redizajna weba Jutarnji.hr su naši korisnici. Smjer u kojem ćemo ići uvelike će ovisiti o njihovim željama i navikama. Umjesto da razvijamo komplicirane funkcionalnosti, vrijeme i resurse uložili smo u razvoj sustava mjerenja koji će nam pomoći da bolje razumijemo kako Vi koristite Jutarnji.hr. Umjesto da kažemo ‘mi znamo što korisnici žele’, želimo čuti naše korisnike. Novi Jutarnji.hr nikada neće biti završen. Njegov razvoj vidimo kao stalan proces u kojem ćemo konstantno tražiti nove i naprednije načine da informiramo naše korisnike.

Helena Vince Ćurko

Voditeljica marketinga digitalnih izdanja

Prvi dani travnja donijeli su potvrdu kako je Jutarnji.hr i u ožujku bio najposjećeniji portal u Hrvatskoj, a više od svega veseli nas zadnja faza redizajna portala Jutarnji.hr. Čak 1,241.094 stvarnih korisnika, koji su vijesti iz Hrvatske i svijeta pratili upravo na Jutarnji.hr, a pogotovo duljina njihova zadržavanja na portalu kao i broj pregledanih stranica, dokaz su kako je kvaliteta sadržaja jedini ispravan smjer za zadržavanje postojećih i privlačenje novih korisnika. Neizmjerno smo zahvalni našim čitateljima na vjernosti, a najbolji način da im to i pokažemo jest da im damo mogućnost da sudjeluju u redizajnu te im pružimo najbolji medijski proizvod na tržištu.

Ključne prednosti: preglednost i modularnost

Novi Jutarnji.hr svojim je karakteristikama prilagođen upravo vama - čitateljima - a sve kako biste što jednostavnije i lakše došli do kvalitetnog sadržaja i bitnih informacija.

Veće fotografije

Veća preglednost i kvaliteta fotografija prva je značajna prednost novog portala. Jednostavna dostupnost galerija i brže učitavanje omogućuju svakom čitatelju pregled većeg broja vrhunskih fotografija u vrlo kratkom roku.

Bolja preglednost

Upravo zbog dinamičnog životnog stila, veću preglednost stranica zacrtali smo kao jedan od glavnih ciljeva redizajna. Uz jasniju vizualnu koncentraciju sadržaja prema unaprijed utvrđenim rubrikama, brzo ćete pronaći sve informacije koje vas zanimaju.

Modularni pristup

Nova naslovnica pruža modularni pristup sadržaju tj. istaknuli smo ono bitno kako biste bolje, brže i lakše u svakom trenutku mogli pristupiti najvažnijim vijestima u Hrvatskoj i svijetu, zanimljivom sadržaju, multimediji, odnosno svemu onome što čini jedan moderan, svjetski portal.

Članak kao potpun informacijski paket

Kvalitetne fotografije, atraktivne galerije, videozapisi, infografike, sadržaji s društvenih mreža i, naravno, tekstovi vrhunskih pera hrvatskog novinarstva - sve su to sastavni dijelovi članka, kojem smo posvetili posebnu pažnju prilikom redizajna.

Mobile

Novi Jutarnji.hr namijenjen je generacijama koje informacije žele konzumirati sada i ovdje. Upravo zbog toga naš novi portal prilagođen je svim mobilnim uređajima. Uvjerite se u to sami - izvadite svoj mobitel iz džepa i dođite na novi Jutarnji.hr.

Dobro nam došli.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 18:05