NOVO IDANJE HANZA MEDIJE

The Croatia Times: prve hrvatske novine na kineskom jeziku

    AUTOR:
    • Lana Mindoljević

  • OBJAVLJENO:
  • 06.04.2019. u 16:45

U specijalnom smo izdanju kineskim gospodarstvenicima i turistima ponudili informacije o suradnji dviju zemalja i predstavili im najljepše od hrvatskih otoka, nacionalnih parkova, gradova, povijesnih znamenitosti...

Prvi put u povijesti jedna je hrvatska izdavačka kuća izdala novine na kineskom.

Vodeća hrvatska medijska tvrtka Hanza Media u povodu gospodarskog summita 16+1, koji u četvrtak počinje u Dubrovniku, napravila je posebno izdanje časopisa Times namijenjeno kineskim turistima i gospodarstvenicima.

Prekretnica

U specijalnom smo izdanju kineskim gospodarstvenicima i turistima ponudili informacije o suradnji dviju zemalja i predstavili im najljepše od hrvatskih otoka, nacionalnih parkova, gradova, povijesnih znamenitosti... Posebno smo se osvrnuli i na projekt Pelješkog mosta, koji je označio prekretnicu u odnosima dviju zemalja.

Kineskim se političarima i gospodarstvenicima s ponosom predstavljaju i gradovi Dubrovnik i Zagreb, Turistička zajednica Osječko-baranjske županije, tvrtke koje već surađuju s kineskim tržištem, kao što je Končar, te naravno - Hrvatska turistička zajednica, koja je godinama partner projekta izdanja Times.

- Ponosni smo na suradnju i realizaciju prvog broja Timesa na kineskom jeziku. Otvaranjem ureda HTZ-a u Šangaju još smo više pojačali prisutnost i vidljivost Hrvatske na kineskom tržištu, a kao rezultat ciljanih promotivnih aktivnosti u ovoj godini očekujemo daljnji rast turističkog prometa s ovog, nama itekako važnog tržišta - rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Times izdanja uspješan su i prepoznatljiv brend Hanza Medije koji već godinama turistima donosi informacije o hrvatskim destinacijama i atrakcijama na njihovim materinjim jezicima.

Idealna prilika

Krenuli smo prije više od 10 godina s The Dubrovnik Timesom, zatim pokrenuli The Adriatic Times za područje Dalmacije, da bismo prije tri godine počeli izdavati i The Zagreb Times te Istra & Kvarner Times. Hanza Media odlučila je, na inicijativu ministra turizma Garija Cappellija, posebno izdanje napraviti za sve brojnije, drage goste iz NR Kine koji su lani u Hrvatskoj ostvarili 46 posto više dolazaka i noćenja, a nastavak uzlaznog trenda u HTZ-u očekuju i ove godine.

Sam ministar predložio je dubrovački summit kao idealnu priliku za predstavljanje posebnog izdanja našim partnerima.

- Prošle godine u Dubrovniku smo održali Visoki sastanak ministara turizma Kina +16 kojem je nazočio i kineski ministar turizma Lou Shugang. Tada smo još jednom potvrdili izvrsne odnose koje nastavljamo i ove godine koja je proglašena Godinom kulture i turizma između RH i Kine. Izdanje Timesa na kineskom je izvrsna dobrodošlica svim turistima u našu zemlju s tog dalekog tržišta. Ono što nas posebno veseli jesu osim konstantnog rasta turističkog prometa s tog tržišta i najave ulaganja kineskih investitora u naš zdravstveni turizam, istaknuo je ministar turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli.

U Dubrovnik sljedeći tjedan stižu predsjednici vlada Kine i 16 zemalja srednje i istočne Europe. Na marginama političkih sastanaka HGK u suradnji s Ministarstvom gospodarstva organizira Ekonomski forum za poduzetnike iz Kine i 16 europskih zemalja.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo