JEDINSTVEN PROJEKT

VELIKA PREZENTACIJA ISTARSKOG TURIZMA U BAVARSKOM HRAMU NOGOMETA Ponudu za goste dubljeg džepa predstavili pred 75 tisuća navijača na nogometnoj tekmi

 

Bavarski nogometni hram Allianz Arena bio je danas ponovno prepun, bez obzira što je Bayern ispao iz Lige prvaka prije samo nekoliko dana od Liverpoola.

Bavarci i svi veliki fanovi Bayern Münchena itekako su vjerni ovom klubu koji je doslovce jedan od simbola Njemačke. Upravo zato Istra se odlučila priključiti ovoj uspješnoj sportskoj priči, pa je tako Turistička zajednica Istre prije nekoliko mjeseci sklopila strateško partnerstvo s Bayernom nakon samo dva mjeseca pregovora i time postao jedini turistički igrač koji je putem nogometa odlučio u Hrvatsku privući turiste bolje platežne moći. Ugledao se na talijanski Trentino koji je bio već u partnerstvu s Bayern Münchenom.

Istra predstavila što nudi gostima dubljeg džepa

Istra se na ovoj utakmici predstavila pred 75 tisuća nogometnih fanova, a neposredno prije same utakmice održana je posebna prezentacija za 35 njemačkih novinara koji su mogli saznati što Istra sve nudi onima s dubljim džepom, ali i što ovo partnerstvo donosi.

-Ovo nam je druga prezentacija u Allianz Areni ove godine, a ovaj put je za 50 uzvanika, prije svega predstavnika medija, odnosno turističkih novinara iz asocijacije Turistički krug iz Bavarske. Prva prezentacija bila je namijenjena predstavnicima vlasnika kluba, njihovim strateškim partnerima i naravno VIP gostima - kazao nam je direktor Turističke zajednice Istre Denis Ivošević koji je jedini iz Hrvatske ušao u ovakvu veliku marketinšku kampanju sa snažnim sportskim brandom.

Nije nam otkrivao koliko vrijedi ovakvo oglašavanje, a rezultati kampanje znat će se uskoro. Osim te dvije prezentacije, u Istri je obavljeno i fotografiranje za promotivne materijale. Prije nekoliko dana u jednom od najprometnijih pothodnika u Münchenu Stachusu gdje u sat vremena prođe 15 tisuća ljudi, glavni nogometni ambasadori Istre kroz ovu kampanju reprezentativac Manuel Neuer, David Alaba i Javi Martinez „igraju nogomet“ u pulskoj Areni, ispred pulskih Zlatnih vrata, odmaraju u Rovinju te bicikliraju u Motovunu.

Vrhunski hoteli, vinarije, restorani...

U narednih mjesec dana slični će se billboardi od čak 100 metara kvadratnih biti i na lokaciji Donnersbruecke te Sendlingerstrasse.

-Radi se o frekventnim i atraktivnim pozicijama kojima dnevno prolazi oko 90.000 poslovnih ljudi, i to po svakoj poziciji. Kampanja će trajati mjesec dana i to u ključnom tj. vršnom periodu kada Bavarci razmišljaju i odlučuju kuda će putovati. To je ujedno i najintenzivniji period kada Bavarci rezerviraju svoje godišnje odmore - kazao je Ivošević.

Dodao je da su u ovu i slične kampanje koje rade s jakim brendovima kao što su Mastercard, Turkish Airlines, Cube, Bosch, BMW i Hering ušli jer Istru žele staviti u kontekst s konkurencijom, a to su Mallorca, Južni Tirol, Toscana, Azurna obala.

- Sve te destinacije imaju svoju reputaciju i mjesto pod suncem na svjetskom turističkom tržištu. A budžeti tih regija za marketinške aktivnosti uopće nisu usporedive s našima. Baš zato je Istra krenula u sasvim nešto drugo. Mi nemamo tolika financijska sredstva, pa moramo probuditi našu inovativnost i kreativnost. Inače smo u startu tri koraka iza najboljih - smatra Ivošević.

Na ovaj način nisu morali raditi istraživanja tržišta i druge analize kako bi znali kome se obraćaju. Sljubili su se s brandovima, pa takom i brandom Bayerna i putem njih obraćaju se istoj publici, i to putem njihovih kanala. I to nije sve. Njihovi menadžeri, VIP-ovci, sponzori i partneri doći će u Istru odradili niz svojih sastanaka i na licu mjesta upoznat će se s onim najbolji što Istra ima – od vrhunskih hotela, vinarija i restorana, i to od 25. do 28. lipnja.

- Ovih se dana predstavnici FC Bayern Münchena nalaze u Istri na tzv. „Inspection tripu“ kako bi do u detalja definirali sve aktivnosti koje se tiču upoznavanja s regijom. U okviru strateškog partnerstva i trogodišnjeg ugovora kojeg smo potpisali sa predstavnicima Bayerna, jedna od važnijih projektnih aktivnosti je i održavanje godišnjeg workshopa koji obuhvaća njihov radni dio, ali isto tako i upoznavanje s destinacijom Istrom. Ovo je jedna od deset izlistanih i ugovorenih projektnih aktivnosti koja za nas ima možda i najznačajniji medijski i marketinški učinak. Očekujemo dolazak oko 110 do 120 ključnih osoba iz direkcije kluba, zatim osobe tj. predstavnici suvlasnika kao i predstavnike glavnih strateških partnera. Govorimo jasno o menadžerima koji će na ovaj način, nadam se ujedno postati i turistički ambasadori Istre, jer smo im pripremili bogat i uzbudljiv program obilazaka, zabave i edukacije. Putem ovog partnerstva uz njihovu reputaciju gradimo i reputaciju Istre i time jačamo svoju poziciju kao lifestyle destinacije, i to baš u periodu kada je buking iz Njemačke za Hrvatsku nešto slabiji. Ciljana publika nam je na dohvat ruke - zaključuje čelni čovjek istarskog TZ-a.

Ogroman potencijal

A što Hrvatskoj i Istri donosi partnerstvo s Bayernom? Bayern ima 299 tisuća vlasnika, 4300 fun clubova po svijetu, čak 652 milijuna followera na socijalnim mrežama te 4 različite televizije. Na stadionu se za svaku utakmicu vrti između 70 i 80 tisuća ljudi.

- To je ogroman potencijal - istaknuo je Ivošević stranim novinarima koji su posebno tražili ovu prezentaciju.

Dubravko Šimenc, poznati hrvatski vaterpolist koji je sada u Hrvatskoj turističkoj zajednici zadužen za sportski turizam kaže da je Istra prva koja je ušla u ovakvo jedno partnerstvo koje bi moglo puno značiti i za jačanje sportskog turizma u Hrvatskoj. Veliku promociju Istre donijet će i utakmica između legendi Bayerna i hrvatske reprezentacije početkom srpnja u Puli.

- Bayern je jaki sportski brand i možemo biti ponosni što se možemo uz njega vezati. Vjerujem i da će ova utakmica u Puli biti velika promocija Hrvatske. Isto tako vjerujem da će nam sve ovo pomoći da produžimo pred i posezonu te da ojačamo naš sportski turizam. Danas jako puno sportskih ekipa odlazi na pripreme primjerice u Tursku, a mi za to u Hrvatskoj imamo sve preduvjete - veli Šimenc i smatra da je ovo isto jedan od načina da se sportska javnost upozna s mogućnostima koje ima i nudi Hrvatska za pripreme sportaša.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 15:42