IPSOS ZA DNEVNIK NOVE TV

VELIKO ISTRAŽIVANJE POKAZALO Čak 64 posto hrvatskih građana smatra da su mediji važniji nego prije pandemije

ilustracija
 Tom Dubravec / CROPIX

Čak 93 posto građana medije koristi jednako ili više u odnosu na vrijeme prije pandemije. Čak 50 posto ispitanika reklo je da medije koristi više nego prije pojave koronavirusa, rezultat je istraživanja koje je za Dnevnik Nove TV napravila agencija IPSOS.

Da su mediji u situaciji u kojoj se nalazimo jako važni, kaže 86 posto ispitanika. Čak 64 posto građana smatra da su u ovo vrijeme pandemije mediji važniji nego prije. Jednako važnima smatra ih 34 posto građana.

Mediji su prepoznati kao iznimno važni za informiranje o aktualnim temama, za edukaciju i informiranje o proizvodima i uslugama. Informacije o proizvodima i uslugama ključne su za čak 87 posto punoljetnih građana. Velik dio njih i inače koristi medije za tu svrhu. Sada 44 posto to smatra još važnijim.

Da bi tvrtke trebale više komunicirati o svojim proizvodima i uslugama, načinu poslovanja, smatra 39 posto građana. Ako ne više, onda barem jednako kao i prije početka pandemije- smatra 38 posto građana.

Kada ocjenjuju uspješnost različitih dionika u borbi protiv pandemije i prilagodbi za vrijeme krize, građani su medije rangirali visoko, ipak postoji još prostora za rast u pogledu kako pomoći građanima u prilagodbi novom načinu života.

Najbolje ocjenjuju rad Stožera civilne zaštite, a najlošije telekome, bankarski sektor, ali i sami sebe - upravo zbog onih pojedinaca koji se ne pridržavaju mjera koje su na snazi.

Ovo istraživanje potvrdilo je tezu da hrvatski građani žele čuti poruke svojih brendova. Više od tri četvrtine građana slaže se s tvrdnjom da im znači kada vide da su tvrtke prilagodile svoje poslovanje ili da im je važno znati da velike tvrtke misle o tome kako se prilagoditi građanima i onda kada je teško.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 21:22