KAO U KAFKINOM ROMANU

Zagrepčanin (37): Na plaćenom parkingu drvo mi je palo na auto i potpuno ga uništilo...

 Jan Jilek

Zagrepčanin Jan Jilek (37) vraćao se oko 12.30 sati 27. srpnja prema parkiralištu sa suprugom i dvoje maloljetne djece s plaže u naselju Valun na otoku Cresu, gdje ljetuje, kada ga je dočekao šokantan prizor. Naime, njegova Škoda Fabia bila je u potpunosti smrskana pod težinom bora koji se srušio na automobil.

- U srijedu sam otišao s familijom na izlet na Valun (Cres), autoparking je u koncesiji Autotransa. Oko 9.30 sati parkirao sam ispod drveta i otišao na plažu. Kada sam se vratio dočekao me najveći mirisni borić u autu. Uglavnom, drvo mi je palo na auto pet minuta prije nego li smo mi došli - priča Jilek i napominje kako su potom na parkiralište došli vatrogasci koji su oslobodili automobil, a zatim i policija koja je napravila zapisnik.

- Kad se to riješilo, nazvao sam kontakt koji sam dobio od dečka koji je naplaćivao parking. Zvao sam g. Maura iz Autotransa i on se počeo izmotavati da moraju vidjeti s gradom Cresom tko je odgovoran za štetu. Rekao mi je da je najbolje da sam podmirim štetu, pa da onda vidim kasnije kako ću ju namiriti, na što sam ja rekao da to ne dolazi u obzir. Navečer mi je javio mail i broj referenta za osiguranja kojem sam poslao policijski zapisnik, ali mi se nitko ne javlja ni na mail ni na telefon. Ono što sam zamolio je da mi organiziraju popravak auta i da mi riješe zamjensko vozilo, s obzirom da sam na ljetovanju sa suprugom i dvoje djece (2 godine i 5 godina).



Parkirnu kartu Jan Jilek uredno je platio 15 kuna, no kaže kako mu se, unatoč tome što je parkiralište u zakupu Autotransa koji mjesta uredno naplaćuje, puna dva dana nitko nije javljao kako bi se nastali problem riješio.

- Jedino su iz Turističke zajednice pokušali nešto poduzeti. Poslali su mail Autotransu u kojem navode kako 'srećom u vozilu nije bilo nikoga jer je moglo doći do puno gore nesreće' te da ih mole da problem riješe u što kraćem vremenu pošto to 'nije slika koju TZG Cresa želi ostavljati svojim dragim gostima' - priča Jilek.

No, iz Autotransa tvrde kako oni nisu odgovorni za nastalu štetu jer stablo nije raslo na parceli koju su oni zakupili, već na zemljištu kraj njega, da budemo sasvim točni 30-ak centimetara izvan parkinga!

'Autotrans d.o.o. kao koncesionar između ostalih i parkirališta Valun nije i ne može biti odgovoran za štete koje nije SAM skrivio, a poglavito ne za štetu koja je nastala zbog propusta vlasnika zemljišta na čijem se stablo, koje je palo na Vaše vozilo, nalazi, kao što nije i ne može biti odgovorno za sanaciju stabala i ostalog raslinja koje se nalazi na zemljištu kojim ne gospodari i kojeg nije vlasnik', napisali su mu iz Autotransa i napomenuli kako problem nije moguće promptno riješiti te da je za isti potrebno određeno vrijeme.

'Kako ne znamo tko je vlasnik zemljišta na kojem se nalazilo stablo koje je palo na Vaše vozilo, a tko je i ujedno i odgovoran za štetu koju ste pretrpjeli, molimo da se obratite Gradu Cresu, Upravnom odjelu za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje radi dobivanja navedene informacije.

U ovom trenutku, a kao čin dobre volje, zbog situacije kojoj ste trenutno našli sa svojom obitelji možemo Vam ponuditi gratis vožnju autobusom do Rijeke za Vas i Vašu obitelj', zaključili su iz Autotransa.

Jan Jilek šokiran njihovim odgovorom pita se zar nisu automobili parkirani na njihovom parkiralištu i njihova odgovornost.

- Nevjerojatno je da vam je potrebno dva dana da bi se službeno odazvali i to tek nakon pritiska iz HTZ-a, ali to je jedna potpuno druga priča koja će, kako mi se čini, imati svoj nastavak. Dodao sam u Cc i moju odvjetnicu kako bi bila u toku sa razvojem situacije - odrješito im je odgovorio Jilek koji još uvijek čeka da netko riješi ovu bezizlaznu situaciju.

Njegov automobil još uvijek razbijen stoji na parkiralištu Autotransa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 11:14