Vage u Billa supermarketima su tehnički ispravne i baždarene kod ovlaštenih institucija, o čemu svjedoči naljepnica na svakoj vagi, te nema govora o varanju kupaca, tvrde u Billi nakon što je kupac Marin Starčić na Facebook profilu objavio svoje iskustvo iz njihovog supermarketa u Opatiji.
Marin je htio kupiti bademe i otkrio da je početno stanje vage umjesto na nuli bilo na 0,108 kilograma.
- Slučaj koji je kupac objavio na svom Facebook profilu može se dogoditi na svim digitalnim vagama kada kupci slučajno zablokiraju vagu, a za što je dovoljno pomaknuti pliticu vage, staviti preveliku težinu ili slično te se vaga može “izbaciti iz nule“ i pokazivati pogrešnu težinu što je u praksi moguće. U takvim slučajevima potrebno je resetirati vagu što je naša djelatnica i učinila - pojašnjavaju iz Bille.
Korektne naprave
Navodi kupca da se “reklamama sakriva stanje vage“ su potpuno netočni, tvrde u Billi, budući u vrijeme stavljanja robe na vagu i rada s vagom nije moguće aktiviranje reklama, odnosno, reklame su vidljive do aktivacije vage.
NACIONALNI JUNAK ‘Htio sam samo upozoriti frendove da paze na vage u dućanima, |a uzbunio sam cijelu državu’
- Uz to, težina je vidljiva na ekranu vage te zaista ne možemo govoriti o bilo kakvoj namjeri zakidanja kupaca. Sve vage za voće i povrće podešene su da imaju taru od 2 grama, što znači da se težina na vagi umanjuje i za težinu vrećice, a sve u svrhu maksimalne korektnosti prema našim kupcima - ističu u tom trgovačkom lancu.
Prijavite vage
Tvrde kako su upravo zbog ovakvih mogućih situacija njihovi djelatnici uvijek dostupni kupcima, a kako bi svako pitanje riješili na licu mjesta i na zadovoljstvo kupca.
Zbog navedenih rijetkih, ali mogućih tehničkih grešaka, pozivaju kupce da pri svakom vaganju svakako provjere nulte pozicije brojeva na vagama te se na taj način uvjere u ispravno vaganje.