IVA BALENT, EKSKLUZIVNO:

Iva Balent: Halit Ergenç je baš poput Onura... Kad vas pogleda onim plavim očima, imate osjećaj da vam same govore

ZAGREB - Netko je jednom objasnio zašto je Humphrey Bogart besmrtna ikona muževnosti. Glumio je muškarce koji balansiraju između mačizma i dirljive, unutarnje plemenitosti, što je tako atraktivna formula da bi je nekako trebalo buteljirati. Danas, šezdeset godina kasnije, tu je formulu ponovno otkrio Onur u seriji “1001 noć”.

Iva Balent, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor, ne skriva svoju duboku očaranost Onurom, odnosno Halitom Ergençom s kojim se družila nekoliko dana sredinom studenoga dok su snimali božićnu reklamnu kampanju za Konzum.

“On je privatno baš poput Onura… Kad vas pogleda onim plavim očima, imate osjećaj da vam njegove oči same govore, doista je čovjek predivnog karaktera. Ne glumi zvijezdu, posve je otvoren i pristupačan”, objašnjava s karakterističnim širokim osmijehom na 20. katu tornja Cibona, u jednom od velikih konferencijskih salona Agrokora.

Na pitanje je li to bila njezina ideja da hiperpopularne likove turske serije, Šeherezadu i Onura, zauvijek za naše TV gledatelje poveže s Konzumom, Iva Balent to profesionalno prešućuje i kaže da su sve ideje u Agrokoru uvijek zajedničke, timske.

Već je posve jasno: vi ste i osobno veliki fan serije ‘1001 noć’.

- Da, moram priznati da na YouTubeu pratim srpsko izdanje serije jer su oni nekih 30 epizoda ispred nas. Neku je večer bilo toliko napeto da nisam mogla izdržati i našla sam i tursku verziju i pokušala seriju pratiti na turskom, bez prijevoda. Zamislite sad mene koja se trudim slušati i shvatiti turski. Nakon pola epizode rekla sam samoj sebi: Iva, ti stvarno nisi normalna… Ništa nisam razumjela, pohvatala sam tek koju riječ, no ipak sam morala vidjeti je li onaj u središtu zbivanja ostao živ ili nije. Onaj tko je tu seriju počeo pratiti otpočetka, onaj tko je vidio ključne, nevjerojatno napete prve četiri epizode, morao ju je pratiti i dalje.

Ja sam od onih rijetkih žena u našoj zemlji koja sam te prve četiri propustila pa danas naprosto ne mogu shvatiti taj fenomen.

- Pogledajte ih na YouTubeu poput mene. I ja sam ih propustila na RTL-u. No, bila sam na večeri u Manu s oduševljenom prijateljicom koja mi je rekla da sve mogu pronaći na internetu. Došla sam doma u ponoć i, ne budi lijena, ukucala na YouTubeu 1001 noć, epizoda 1… Ostala sam gledati do pet ujutro, nisam mogla prestati, toliko je bilo napeto. I tako sam postala ljubitelj… No, moram naglasiti da Onura i Šeherezadu nismo pozvali zato što ja obožavam tu seriju ili zbog nekih vrijednosti koje serija zastupa, nego zbog rejtinga, zbog nevjerojatne gledanosti koju je serija kod nas ostvarila. To je doista fenomen, nešto poput ‘Dinastije’ prije trideset godina.

Kako je proteklo snimanje spota?

- Snimali smo upravo u restoranu Mano u kojem sam prvi put čula za Onura i u Superkonzumu u Ivaniću. Trebali smo snimati u Vrbovcu, u posve novoj trgovini, no netko je na Facebooku obznanio da tamo snimamo spot i morali smo hitno mijenjati lokaciju, koju smo onda do kraja držali kao strogu tajnu, koju je znalo samo četvero ljudi. Šeherezada i Onur bili su nevjerojatno kooperativni. Superprofesionalci s kojima nema ponavljanja. Jedno snimanje kadra i bilo je gotovo. Redatelj me pitao što da radi, zašto bi ga gnjavio bezveze kad je otprve dobio što je želio. Onda sam i ja rekla: da, to je to, što ćemo čovjeka bezveze gnjaviti… Šeherezada odnosno Bergüzar snimala je samo jednu scenu u dućanu i jednu u restoranu, a on je snimao puno više, cijeli dan.

Jesu li ipak bili iznenađeni svim tim svojim hrvatskim fanovima?

- Ne, bili su prije dva tjedna u Grčkoj gdje su isto tako nevjerojatno popularni. No, svi smo bili zaprepašteni u Komediji gdje sam ih vodila na ‘Jaltu, Jaltu’. Pitala sam njihovu menadžericu kamo da ih vodim navečer, da ne sjede u hotelu, i ona mi je otkrila da Halit beskrajno obožava mjuzikle. Kad smo se u kazalištu počeli spuštati prema svojim sjedištima na balkonu, krenule su ovacije, ljudi su pljeskali, oni su se samo pogledavali, ispalo je kao da su oni zvijezde predstave.

Kako im se svidjelo?

- On je bio oduševljen, digao se, pljeskao neumorno. Ona malo manje, mislim da i nije ljubitelj mjuzikla, cijelo vrijeme mi je ponavljala da ne razumije što se događa, ja sam joj malo objašnjavala… On nije ništa pitao, imam osjećaj da je sve pratio i razumio.

Što je onda Bergüzar Korel najviše kod nas zanimalo? Osim, naravno, šešira Kobali, o čemu smo čitali?

- Kod Nade Kobali došla je slučajno. Tražila me da je odvedemo u dućane s hrvatskim dizajnerima. Bila je kod Luke Grubišića i kod Amarie, no htjela je vidjeti i dućane s cipelama pa smo je odveli u Gundulićevu. Kada je shvatila da je to centar grada, išla je sama šetati i tako došla do šešira Kobali. Rekla mi je da je uživala, da je provela lijepo popodne jer je ljudi nisu napadali na ulici… Htjela je kupiti i neke suvenire pa je bila u Bakačevoj. No, ona je puno zatvorenija od njega.

Kako su tekli pregovori? Jeste li ih doista platili milijune kuna, kako se pisalo u medijima?

- Ne, iznos, koji je poslovna tajna, u medijima je preuveličan. Znate kako to ide, prvo smo kontaktirali njihovu menadžericu i dobili odgovor s cifrom od koje smo se onesvijestili. A onda je došlo do pravog balkanskog pregovaranja. Naime, Turci nemaju fiksne cifre kao što to imaju glumci u Americi, već vam kažu da sami ponudite koliko biste platili. Nakon tri tjedna ipak smo se dogovorili, sve napravili u vrlo kratkom roku i dobili superkampanju. Imali smo ideju da ispred Superkonzuma na Črnomercu napravimo binu i pozovemo ljude da dođu vidjeti Onura, da im se obrati i da se s njim fotografiraju. No, nakon grčkog iskustva gdje ga je nevjerojatna masa ljudi zaskočila on na to nije pristao, već je tražio da se fotografira s određenim brojem ljudi u zatvorenom prostoru, u kontroliranim uvjetima… I tako smo nakon nagradne igre usrećili 50 naših kupaca, točnije 49 žena i jednog muškarca, policajca.

Je li ih Onur oduševio uživo?

- Baš sam rekla da bi bilo divno da smo barem mogli tako usrećiti više ljudi. Tu sam prvi put vidjela koliko ljudima znači stati pokraj svog idola. Svaka ta žena, i mlada i stara, gledala ga je s toliko žara…

Doista? Budimo realni, Halit nije Brad Pitt.

- Uvjeravam vas - da je došao Brad Pitt, ne bi bilo tako. Nema šanse. Onur zrači nekom posebnom energijom, on je jako pozitivan lik, njega vole i mladi i stari. Snimali smo između ostalog i najavu za nastavak kampanje s nagradnom igrom, s kojom deset parova ide u Istanbul na pet dana, gdje će ih on dočekati, pokazati im mjesta na kojima je snimana serija i s njima biti na koktelu. Ja sam sjedila dok je on snimao taj svoj poziv i gledala u ekran… Okrenula sam se prema ekipi iz Konzuma i rekla: ‘I ja ću igrati ovu nagradnu igru’. On vas tako šarmira…

Mislim da je to mali, ali značajan pomak za čovječanstvo da nam nije neodoljiv klasični ljepotan, već proćelav, posve običan muškarac koji zrači tom idejom snage, koji je požrtvovan…

- Ja sam mu rekla da mora shvatiti zašto je on kod nas toliko popularan, da je on za sve žene koje ovdje gledaju seriju princ na bijelom konju. Koji ne postoji, dakako, ali ipak… Vi u seriji možete riješiti svaki problem, rekla sam mu.

Cijelu integralnu verziju pročitajte u današnjem broju Jutarnjeg lista

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 14:56