SVE SE RASPADALO

BRITANCI OTIŠLI NA JADRAN NA ODMOR, VRATILI SE ZGROŽENI 'Naš hotel iz snova zapravo je bio motel u izgradnji, a hranu su nam servirali sirovu!'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 17.07.2019. u 13:24

Facebook, Joanne Humphreys

 

Odmor iz snova jedne obitelji pretvorio se u noćnu moru kad su otkrili da hotel u kojem su rezervirali smještaj nije uopće dovršen.

Kako bi stvari bile još gore, rekli su da je sve smrdilo na kanalizaciju, posvuda su bili majstori, a poslužena im je sirova hrana.

Joanne Humphreys (53) i njezin suprug Kevin (46) potrošili su oko 55.000 kuna na desetodnevni odmor u hotelu The Holiday Village u Crnoj Gori. S njima su bila i njihova djeva Louis (21) i Beth (14), kao i baka i djed.

Joanne i Kevin su u Basildonu u Velikoj Britaniji u lokalnoj turističkoj zajednici rezervirali smještaj u navodno potpuno novom hotelu s 4 zvijezdice. Obećan im je all-inclusive smještaj u kojem postoje četiri restorana i spa sadržaji.

Kažu da je u katalozima turističke agencije sve izgledalo savršeno, a osoblje im je nahvalilo taj hotel. Svi su se veselili odmoru, a posebno djeca.

screenshot Tripadvisor

'Imali su sve što sam htjela na odmoru: kafiće, restorane, spa, tereranu i bazene samo za odrasle. Mislili smo da je agencija ugledna pa smo vjerovali sve što su nam rekli. Sada reći da je sve bilo noćna mora bilo bi premalo', kaže Joanne.

Hotel je trebao biti otvoren u svibnju, a obitelj je na odmor stigla 17. lipnja. Nakon što je Joanne malo istraživala po internetu, bilo ju je strah da hotel možda neće biti u potpunosti dovršen kada oni stignu na odmor pa je opet otišla u turističku agenciju, gdje su ju uvjerili da je sve u redu.

'Na Facebooku sam pronašla stranicu punu komentara ljudi koji su govorili kako je sve loše i da hotel nije ni blizu toga da bude završen. Ljudi su otkazivali svoje odmore. U agenciji su nam rekli da nema razloga za zabrinutost i da će sve biti odlično kada mi stignemo onamo', dodaje Joanne.

Kad su stigli u Crnu Goru, u hotelu i oko njega ih je dočekao smrad kanalizacije i buka od građevinskih radova. Kod recepcije su vidjeli kako prolaze radnici s građevinskim materijalom. Osoblje izh je odvelo u ono što je trebao biti njihov deluxe smještaj. Putem su prolazili razbijenim stepenicama i labavim pločicama, a posvuda je bilo prašine.

'Prvo što smo vidjeli kad smo ušli bio je napola pojeden tost kraj kreveta koji nije bio namješten. Vratili smo se na recepciju i upravitelju objasnili situaciju. Bili smo umorni od dugotrajnog putovanja, a sve je bilo u neredu. Odveli su nas u brojne druge sobe, no one nisu bile u skladu s onim što smo željeli i za što smo platili. Na kraju su nam rekli da pričekamo dok počiste onu prvu sobu u koju su nas odveli', priča oba obitelj, a dodaju da u sobi ništa nije funkcioniralo.

screenshot Tripadvisor

U jednom je trenutku glava tuša otpala dok se Joanne tuširala. Tuš joj je pao na stopalo i ozlijedio joj prst.

'Sve se raspadalo. Posuda za sapun nije bila dobro pričvršćena i stalno je padala, a pločice na podu su bile nejednake. Nije prošao niti jedan dan a da nešto nije pošlo po krivu. Vrata spavaće sobe nisu se dobro mogla zatvoriti, sef se također nije dobro otvarao i zatvarao, ključevi sobe nisu bili dobri i gotovo svake večeri smo morali ići na recepciju da nam daju nove', priča Joanne za The Sun.

Kvaka s jedne od soba također je otpala jedne večeri i porezala Joanneinu nogu. Sve su prijavili, no nitko ništa nije učinio.

Obitelj kaže da nije samo soba bila u katastrofalnom stanju, već i ostatak resorta. Pločice oko bazena također su bile polomljene, a suncobrani su se raspadali. Posvuda okolo je bio građevinski materijal i alati.

'Bilo je jako neuredno i bučno. To je uništavalo atmosferu opuštajućeg odmora koji smo očekivali. Bilo je puno prašine, a to nije samo problem zbog sigurnosti, već i zbog zdravlja, posebno za turiste koji su okolo hodali bosi. Svjedočili smo tome kako je nekoliko ljudi palo i ozlijedilo se, neki su čak i slomili ruku ili nogu', dodaju.

U agenciji su im rekli da u hotelu postoji jedan buffet restoran i jedan a la carte restoran, u kojima mogu jesti neograničen broj puta, no tamo su im rekli da samo jedan restoran funkcionira.

Tijekom njihovog boravka otvorio se još jedan restoran, no tamo nikad nisu uspjeli dobiti stol. Joanne kaže da je buffet restoran imao vrlo siromašnu ponudu, a naišli su i na sirovu hranu.

screenshot Tripadvisor

Nakon što su se više puta žalili na stanje hrane, osoblje im je na raspolaganje stavilo mikrovalnu pećnicu kako bi si mogli podgrijati hranu ako se već ohladila, ili ju sami dopeći ako je bila sirova.

'Nitko od osoblja nije znao što radi, čini mi se da uopće nisu bili obučeni za taj posao. Čak su nam rekli da su morali dovesti kuhara iz drugog hotela kako bi naučio njihove kuhare spraviti određena jela'. Kći je čak našla velik komad stakla u svom čokoladnom mousseu. Staklo sam osobno predala glavnom kuharu. U 35 godina putovanja se nikad nisam žalila, a ovdje smo to morali činiti svaki dan koliko je bilo problema.'

Kad su se vratili kući, nitko iz njihove turističke agencije ih nije kontaktirao, unatoč tome što su tijekom odmora svakog dana razgovarali s njima i žalili se na brojne probleme. Joanne je zato napisala službenu žalbu, nakon čega im je ponuđeno da na račun agencije odu na odmor u vrijednosti od 1025 funti, što nije niti četvrtina onoga što su platili za odmor s kojeg su se vratili.

'Nismo mogli vjerovati. Obratili smo se uredu agencije, no tamo su bili nepristojni prema nama. Nisu bili voljni saslušati nas, Kevinu su čak jednom prigodom spustili slušalicu. Imali smo katastrofalno iskustvo za koje smo dali hrpu novaca', dodaje Joanne.

Na kraju je obitelj angažirala odvjetnike kako bi u njihovo ime tražili naknadu štete za grozno iskustvo.

'Agencija je iznimno razočarala ovu obitelj. Obećali su im da će hotel biti gotov do njihovog dolaska, a obećane su im i mnogi drugi sadržaji kojih nije bilo. Ono što je trebao biti opuštajući obiteljski odmor pokazalo se kao zabluda, i zbog toga je potrebna odšteta za ovu obitelj', rekao je za The Sun odvjetnik David Bott.

Iz agencije su rekli tek da im je žao zbog lošeg iskustva obitelji Humphrey, no kako je cijeli slučaj sada završio kao pravno pitanje, nisu htjeli dalje komentirati.

screenshot Tripadvisor

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo