POBUNA

DETALJI BUNE NA LUKSUZNOM KRUZERU: BIJESNI PUTNICI NAPALI POSADU NA ČELU S HRVATSKIM ZAPOVJEDNIKOM Ljudi bliski našem kapetanu: 'Prenapuhali su sve'

    AUTOR:
    • Tomislav Kukec

  • OBJAVLJENO:
  • 10.10.2019. u 17:28

NCL / Facebook

 

Posada luksuznog kruzera Norwegian Spirit na čelu s kapetanom Splićaninom Teom Radunom suočila se ovih dana s pobunom bijesnih putnika. Naime, na društvenim mrežama i u medijima putnici su tvrdili da ih je kompanija prevarila jer su umjesto na planiranim odredištima završili na drugim, nimalo zanimljivim lokacijama.

Više od dvije tisuća turista platilo je desetak tisuća kuna vrijedno krstarenje po mističnim fjordovima Norveške uz izlete u Francusku, Nizozemsku i na Island. Brod je isplovio 27. rujna iz engleskog Southamptona, a ono što je uslijedilo neki su od putnika prepričali kao noćnu moru. Najprije zbog jakog nevremena nisu uspjeli pristati u luku Le Havre, pa su nastavili put prema Norveškoj. No, tvrde da su umjesto razgledavanja fjordova tu norvešku znamenitost mogli pogledati samo izdaleka, a brod se usidrio u pustom gradu koji je bio zatvoren za turiste. Potom su trebali na Island, ali su završili u Škotskoj, a ni to nije dobro prošlo jer je brodu, kako tvrde putnici, odbijena dozvola za ulazak na područje Greenocka blizu Glasgowa, zbog čega su završili u Belfastu.

Snimke

Uz sve to, “luksuzno” putovanje, čiju je rutu ozbiljno promijenila i putanja uragana Lorenzo, počelo je ozbiljno zaudarati jer su se, tvrde putnici, začepili zahodi, a hrana je imala ustajali okus.

Društvene mreže ubrzo su preplavile snimke bijesnih putnika koje viču na posadu. Putnici iz svih dijelova svijeta vikali su “Sramite se, želim natrag svoj novac” i “pustite nas s broda”. Britanski mediji objavili su da je na brodu tada čak isključen internet kako snimke prave male pobune putnika ne bi dospjele u javnost.

- Na brodu ima puno bijesnih ljudi, a nije bilo nikoga tko bi im na primjeren način objasnio što se događa i to je zamalo izazvalo nerede. Ovaj odmor se pretvorio u noćnu moru, a sada su mnogi toaleti u kabinama poplavljeni i zaštopani. Tako baš i nisam zamišljala luksuzno krstarenje - izjavila je za Daily Mail Deena Roland (48). Putnici tvrde i da im nitko od posade nije objasnio što se događa.

Preko jedne splitske pomorske agencije pokušali smo kontaktirati kapetana Raduna kako bi nam iznio svoju stranu priče. No, on je, vjerojatno zbog strogih ugovora s kompanijom Norwegian Cruise Line, odbio stupiti u kontakt s novinarom Jutarnjeg. Ipak, iz njemu bliskih krugova doznali smo kako smatra da je cijela priča prenapuhana.

Pismo kapetana

 

Ljubazna posada

- Putnici se katkad žale na nevjerojatne stvari. Jednu kompaniju tužili su jer je deset dana plovidbe padala kiša. Ovdje se radilo o lošim vremenskim uvjetima na koje posada nije mogla utjecati - rekao nam je sugovornik. Dodaje kako je nepošteno krivnju svaljivati na posadu, koja je dala maksimum od sebe kako bi putnici ipak plovili, kao i da uvijek ima onih koji će tužiti kako bi pokušali iskamčiti povrat novca dok je drugi dio putnika zadovoljan.

Potvrđuje to i putnik Fabian Fitzpatrick, koji je na Facebooku objavio da je baš uživao. Istaknuo je da su od “ljubazne posade” dobili poklon-pakete, a kada su shvatili da od planiranih izleta neće biti ništa, on i supruga popili su “najveću čašu vina koju su mogli pronaći” te odlučili da im ništa neće uništiti odmor.

Kompanija NCL jučer nam je poslala službenu izjavu u kojoj tvrde da je do problema došlo zbog okolnosti na koje nisu mogli utjecati.

- Žao nam je što smo zbog loših vremenskih prilika bili prisiljeni putnike preusmjeravati u druge luke. Shvaćamo koliko je to izazvalo neugodnosti te ćemo im svima ponuditi popust od 25 posto na iduće krstarenje - rekli su, iz čega se da zaključiti da putnicima ne namjeravaju vratiti ništa od uplaćenog novca.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo