GUŽVE I KVAROVI

GRAD S APSOLUTNO NAJGORIM JAVNIM PROMETOM NA SVIJETU Predsjednikov glasnogovornik razbjesnio građane: 'Ako želite doći na vrijeme, krenite ranije!'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 10.10.2019. u 10:31

August 8, 2019, Quezon City, Manila, Philippines: A congested traffic in EDSA on a rainy Friday afternoon even the number coding is implemented by the government. In the Philippines, it's illegal to drive on Mondays if the license plate of a vehicle ends in a 1 or 2 while on Tuesday, it's 3 and 4. On Wednesday, it's 5 and 6. Thursday, 7 and 8. Finally, on Friday, it's 9 and 0. This uncommon law is part of the Unified Vehicular Volume Reduction Program or number coding. The program aims to reduce traffic congestion, during peak hours, by restricting the types of vehicles that can use major public roads based on the final digit of the vehicle's license plate., Image: 464081187, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Ismael Michael Dula / Zuma Press / Profimedia
Ismael Michael Dula / Zuma Press / Profimedia

Promet u Manili

 

Glasnogovornik filipinskog predsjednika suočava se s brojnim kritikama zbog odbacivanja problema putnika u Manili, jednom od svjetskih gradova u kojima vlada najveća prometna gužva.

Česti kvarovi vlakova i pogoršanje prometnih uvjeta ljute putnike, no glasnogovornik predsjednika Dutertea, Salvador Panelo, poručio je putnicima neka krenu ranije ako žele nekamo stići na vrijeme. To je mnoge od njih isfrustriralo, a Panela su optužili da uopće nije u kontaktu sa stvarnošću.

Jedan od stanovnika Manile rekao je za BBC da je studentima i ranije trebalo tri sata da stignu na predavanja, a situacija je dodatno pogoršana nakon tri velika kvara vlakova.

Osim Panela, ljudi kritiziraju i predsjednika Dutertea. Njegova je vlada nedavno kupila bivši američki vojni avion koji će on koristiti kao privatni zrakoplov, a to je stajalo 39,9 milijuna eura. Iz Vlade su poručili da će zrakoplov biti isporučen nagodinu te da će ga u kriznim situacijama koristiti i drugi visoki dužnosnici, no to nije umirilo Filipince.

'Promet u Manili se samo pogoršava, a vlada si kupuje avione. To je suludo!', napisao je jedan od stanovnika na Twitteru.

U Manilli i širem gradskom području živi više od 12 milijuna stanovnika, što taj grade čini jednim od najgušće naseljenih gradova na svijetu.

Zbog čestih zastoja u prometu 2015. je dobio i titulu grada u kojem je najgore voziti, no Panelo za to baš nije imao suosjećanja.

'Kako to misle kriza prijevoza? Ja samo vidim promet. Prijevoza ima, svi ga uspijemo naći, ljudi dođu onamo kamo trebaju ići. Postoji rješenje: ako želite na odredište doći ranije, tada morate i krenuti ranije', rekao je Panelo, no njegovi komentari su dočekani s negodovanjem.

August 9, 2019, Quezon City, Manila, Philippines: A congested traffic in EDSA on a rainy Friday afternoon even the number coding is implemented by the government. In the Philippines, it's illegal to drive on Mondays if the license plate of a vehicle ends in a 1 or 2 while on Tuesday, it's 3 and 4. On Wednesday, it's 5 and 6. Thursday, 7 and 8. Finally, on Friday, it's 9 and 0. This uncommon law is part of the Unified Vehicular Volume Reduction Program or number coding. The program aims to reduce traffic congestion, during peak hours, by restricting the types of vehicles that can use major public roads based on the final digit of the vehicle's license plate., Image: 464083973, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Ismael Michael Dula / Zuma Press / Profimedia
Ismael Michael Dula / Zuma Press / Profimedia

Promet u Manili

 

'U Manili postoji kriza prijevoza i uvijek je postojala. Učenici i studenti kreću u 5 sati ujutro kako bi do 8 stigli na predavanja. Milijuni ljudi se pouzdaju u javni prijevoz kako bi stigli na posao i u škole, no suočavamo se sa strašno sporim prometom, prevelikim gužvama u javnom prijevozu i lošim vlakovima. Puno je stresa zbog toga', rekao je za BBC student i aktivist John Gemuel Maramba.

Nakon nedavnih velikih kvarova, neki putnici nisu imali drugog izbora nego pješačiti ostatak puta. Mnogi Filipinci su se javili medijima kako bi izrazili nezadovoljstvo zbog primjedbi glasnogovornika predsjednika.

'Kriza javnog prijevoza postoji. Visoki javni dužnosnici sami ne koriste javni prijevoz pa o tome ne znaju ništa. Na ljestvici od 1 do Panelo, koliko ste vi u dodiru sa stvarnošću?', napisali su neki Filipinci na Twitteru.

'On ne zna ništa o našim mukama i paklu javnog prijevoza', dodaju.

Mnogi kritiziraju i kupnju skupog aviona za predsjednika, a kažu da je zbog toga smanjen proračun za zdravlje i obrazovanje.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo