PROMOCIJA TURIZMA

JEDINSTVENA IDEJA NACIONALNE TURISTIČKE AGENCIJE 'Nazovite švedski broj i spojit ćemo vas s nasumičnim Šveđaninom, negdje u Švedskoj...'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 08.04.2016. u 18:27

CC

STOCKHOLM - Kako bi potakli interes stranih turista za Švedsku, zemlju koja je godinama predmet šala na internetu koje se tiču manjkavosti njene turističke ponude, švedska turistička agencija pokrenula je ‘Švedski broj,’ 46-771-793-336, telefonsku liniku na kojoj ćete, kad ju nazovete, biti spojeni s nasumično odabranim Šveđaninom.

- Zovemo Švedsku. Uskoro ćemo vas povezati s nasumičnim Šveđanom, negdje u Švedskoj, čuje se govorni automat kada okrenete taj broj.

Novinar New York Timesa Daniel Victor nazvao je nekoliko brojeva i doznao više detalja o akciji švedske agencije.

Online stranice agencije Švedskog broja poziva zainteresirane da ‘razgovaraju o čemu god žele’, a osobe koje se javljaju biraju se iz baze podataka više od 3000 Šveđana koji su instalirali aplikaciju uz pomoć koje sudjeluju u projektu.

Švedski dužnosnici nadaju se kako će komunikacija stranaca sa Šveđanima omogućiti strancima znatno autentičniju sliku te zemlje nego onu koju pružaju marketinške agencije.

Jedan od nazvanih Šveđana bio je Arvid Heden Gynna, 28-godišnji student iz Uppsale, koji je razgovarao s Teksašanom koji mu je objasnio kako nije istina da svi Teksašani nose šešire.

Michael Kazarnowicz, 38-godišnjak iz agencije za komunikacije u Stockholmu rekao je kako je dobio pozive od Grka, koji mu je rekao da je bankrotirao i da mu treba novac, rođendanske slavljenice iz Kazahstana, te kuhara iz Sibira.

Do četvrtka popodne, ‘Švedski broj’ zabilježio je već više od 7.500 poziva, a predsjednik Švedske turističke zajednice Magnus Ling vjeruje da su Šveđani dobri ambasadori vlastite zemlje. Ne boji se zlobnih i zlonamjernih sugovornika - ljudi, vjeruje, imaju najbolje namjere.

- Nije ništa gore nego kad dvoje ljudi u inozemstvu pričaju o Švedskoj, rekao je Ling.

Izdvajamo