WASHINGTON - Ohrabren uspjehom filma “ Avatar” u kinima i boljim poslovnim rezultatima svog News Corporationa od očekivanih, medijski mogul Rupert Murdoch predvidio je svijetlu budućnost za tvrtke koje proizvode sadržaj, poput njegova medijskog carstva.
- Sadržaj nije samo kralj. On je vladar svega elektronskog. Bez sadržaja, ti sve veći i sve ravniji ekrani, tableti, e-čitači i sve sofisticiraniji mobiteli bili bi beživotni. Ta bi pametna tehnologija bila tek prazna ljuštura bez ikakvog sadržaja - rekao je Murdoch te poručio da je “rasprava o primatu sadržaja završila”.
Njegov je News Corp u drugom kvartalu zabilježio čisti profit od 254 milijuna dolara, u usporedbi s čistim manjkom od 6,4 milijardi dolara u istom kvartalu lani. Povećani su i prihodi, i to u novinskom sektoru od čak 30 posto, zahvaljujući većem priljevu novca od oglasa u Wall Street Journalu i smanjenih troškova u cijeloj novinskoj grani. U sklopu News Corpa još su New York Post, britanski Times i Sun te niz drugih izdanja.
Bolji su rezultat zabilježile i televizije u sklopu News Corpa, koje su, nakon što su lani izgubile dva milijuna dolara, ove godine zaradile 29 milijuna. “Avatar” i novi nastavak “Ledenog doba” - proizvodi Murdochova 20th Century Foxa - pomogli su da filmski sektor News Corpa ostvari prihode od 324 milijuna dolara.
- Vrijednost sadržaja sada je jasna - rekao je Murdoch te najavio da će se mnoga njegova izdanja uskoro pridružiti Wall Street Journalu i naplaćivati pristup.
- Očekujemo da ćemo to proširiti na druge naslove u nadolazećim mjesecima. Naplaćivat ćemo online gdje god imamo izdanja - rekao je.