NOVA POSLOVNA STRATEGIJA

Reuters: Srednjoeuropske tvrtke 'jurišaju' na tržište električnih vozila

 CROPIX

Očekuje se kako će broj električnih vozila (EV) u regiji srednje i istočne Europe snažno porasti kada 2020. na snagu stupe stroži EU propisi o emisijama, a u ovom slučaju radi se o tržištu od 100 milijuna ljudi koje se proteže od Poljske na sjeveru do Bugarske na jugu, najavljuje Reuters.

Švicarska banka UBS procjenjuje da će se tijekom idućih osam godina potrošiti 360 milijardi dolara za izgradnju globalne infrastrukture za punjenje električnih vozila kako bi se održavao korak s prodajom električnih automobila. U Mađarskoj je 3.128 električnih vozila, u Češkoj 2.473, tržišni lider u Europi, Norveška, ima 239.000, a Njemačka 198.000 EV-a.

MOL Grupa počela je preusmjeravati svoju strategiju u pripremi za manju potražnju fosilnih goriva tijekom sljedećeg desetljeća, rekao je Péter Ratatics, koji vodi sektor potrošačkih usluga MOL-a. Do kraja 2020. godine MOL planira uložiti do 30 milijuna eura za izgradnju mreže od čak 700 električnih punionica u Mađarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Slovačkoj i Češkoj, kazao je.

Ulaganje bi moglo generirati oko 10 do 15 posto tradicionalnog maloprodajnog poslovanja tvrtke u idućih 10 godina i do 50 posto do 2040. godine, naglasio je Ratatics za Reuters.

"Zaključili smo da će se zbog promjena regulative i ponašanja kupaca promijeniti i tržište fosilnih goriva tijekom sljedećeg desetljeća", dodaje najavljujući: "To će imati značajan utjecaj na MOL-ovo tradicionalno poslovanje naftom i plinom".

MOL, uz njemački E.ON, hrvatski HEP, slovenski Petrol, BMW i Nissan dio su projekta koji financira EU za izgradnju 252 brze i ultrabrze stanice za punjenje u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji i Rumunjskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 04:28