U zračnoj luci Gatwick, inače drugoj po veličini i broju putnika u Londonu, u ponedjeljak je zavladao poprilični nered nakon što su im zakazali golemi digitalni zasloni koji putnicima pružaju informacije o dolascima i odlascima zrakoplova.
Međutim, dosjetljivo društvo s Gatwicka nije klonulo duhom već su putnicima odlučili pružiti uslugu na staromodan način. Ispod golemih digitalnih zaslona koji nisu bili u funkciji donijeli su golemu bijelu ploču i po njima flomasterima pisali informacije o letovima. S obzirom na veličinu aerodroma i na strahovito veliki promet, osoblje zračne luke se dobro namučilo, te je svakih par sekundi bilo primorano brisati i dodavati imena gradova, brojeve letova i vrijeme dolazaka/odlazaka.
Trud upornih djelatnika nije fascinirao dobar dio putnika koji su cijelu situaciju opisali 'sramotnom'.
- Jedan mali problemčić prouzrokovao je ovakav kaos... Pa to je sramotno za cijelu našu zemlju! Srećom pa imam sjajan vid i mogu iz daljine pročitati informacije s bijele ploče - napisala je na Twitteru djevojka pod imenom Elizabeth Humphries, prenosi BBC.
S druge strane, ostali putnici bili su prepuni riječi hvale za djelatnike zračne luke.
- Čovjek ispred ploče držao je 'walkie talkie' i cijelo vrijeme pisao flomasterom i brisao. Ono što zapanjuje je da se uopće nisu živcirali. Iznenađujuće su bili mirni i staloženi - napisala je glumica Kirsty Malpass.
Za cijelu zbrku na Gatwicku krivo je puknuće jednog kabela, a glasnogovornik zračne luke pohvalio se da je, unatoč velikom problemu, svoje letove propustila tek šačica putnika. Djelatnici aerodroma znojili su se nekoliko sati prije nego što su tehničari tvrtke Vodafone riješili problem s digitalnim zaslonima.