Zagreb, 171018.
Morana Zibar, lovkinja iz kviza Potjera, fotografirana na Tresnjevci.
Foto: Boris Kovacev / CROPIX
Boris Kovačev / CROPIX

Morana Zibar, lovkinja iz kviza Potjera

OMOGUĆAVA MASTERCARD

"TREBAM VIŠE ŠTEDJETI I PRELIJENA SAM ZA VOĐENJE EVIDENCIJE" Evo što je mami žonglerki otkrio smartspending planer potrošnje i štednje

    AUTOR:
    • Dina Hrastović

  • OBJAVLJENO:
  • 14.11.2018. u 11:42

Morana Zibar, profesorica hrvatskog i engleskog, majka, supruga, spisateljica, freelancerica i jedina lovkinja među tri lovca, jedna je od 15 tisuća građana koji su se konzultirali s prvim smartspending planerom potrošnje i štednje.

U popularnom kvizu Potjera Morana zna odgovor skoro na svako pitanje, a kako rješava svakodnevne situacije? Kako balansira između djece, posla, muža? Kako donosi financijske odluke, kako upravlja kućni proračunom i što je dosad naučila – kako trošiti pametnije? U dnevniku novca opisuje svoj tjedan i kako rješava privatne, poslovne i financijske situacije, a smartspending planer potrošnje i štednje potaknuo ju je da počne ozbiljnije voditi evidenciju o troškovima da bi mogla imati veću kontrolu.

 

"Kalkulator štednje otkrio mi je da sam u povoljnoj situaciji. Neću se zavaravati, to je zato što smo se riješili starog kredita, a novi još ne postoji, nadam se da i neće jer mrzim zaduženja. Uspijeva se i nešto uštedjeti, što je bitno jer planiramo svijanje prijeko potrebnog većeg gnijezda. Iako je kalkulator utvrdio da štedimo više od preporučenog, uvijek može i treba više. Kalkulator potrošnje nije me pretjerano iznenadio, tu sam negdje oko prosjeka, osim što me podsjetio kako je korisno voditi evidenciju troškova, za koju sam često prelijena. Očekivano, najviše se troši na osnovne životne potrebe - hranu i stanovanje. U odnosu na prosječnog Hrvata, prebacujem normu u stavkama restorana i finih pića, što govori o mom hedonističkom životnom usmjerenju.

Malo me zateklo da trošim na odjeću više od prosjeka, pa ispadam nekakva modna mačka, ali većinu tog novca zapravo isiše odjeća i obuća za dijete u rastu.

Utjeha je da sam sveukupno u plusu, kuc-kuc o drvo, a da bi tako ostalo, od danas se bacam na bolje i sustavnije vođenje financijske evidencije. U današnje vrijeme postoji gomila aplikacija za to i sve se nosi u mobitelu pa nema isprike".

PET RAZLOGA ZAŠTO SE VIŠE ISPLATI ONLINE KUPOVINA

Na temelju analiza i preporuka stručnjaka za monetarnu politiku, osobne financije i digitalni shopping u #Smartspending specijalu donosimo pet razloga zašto se više isplati online kupovina:

1. Smanjuje mogućnost impulzivne potrošnje: znanstvena analiza iz 2012. koja je obuhvatila sva dotadašnja relevantna istraživanja pokazala je da uz laganu šetnju i prešetavanje trgovine u potrazi za željenim artiklom u impulzivnoj kupovini – možete povećati svoju potrošnju i do 80 posto.

2. Povećava kontrolu potrošnje: glazba, miris, izgled polica i raspored u dućanu, samo su neki od čimbenika koji utječu na našu odluku o kupovini, a najtraženiji artikli često su skriveni na kraju supermarketa kako bi nas izložili proizvodima koje nismo imali namjeru kupiti. Online kupovina odličan je način za vježbanje samokontrole. U svakom trenutku imate uvid u stanje u svojoj košarici, a pri plaćanju imate mogućnost jednostavnog izbacivanja nepotrebnih artikala. 

3. Štedimo vrijeme i novac: u online kupovini u svakom trenutku na raspolaganju su nam informacije o jeftinijim proizvodima u drugim online trgovinama. Ne moramo potrošiti sate i sate u obilaženju dućana u potrazi za jeftinijim ili proizvodom na popustu već jednim klikom dolazimo do povoljnijih artikala koji stižu na našu kućnu adresu. 

4. Sigurnije, brže, jednostavnije i uz pouzdane recenzije: kada odete u offline dućan odluka o kupnji je samo na vama, ni na koji način ne možete saznati jesu li tim proizvodom bili zadovoljni ljudi koji su ga kupili prije vas. U online kupnji možete dobro proučiti što vas čeka i u recenzijama ljudi saznati baš sve skrivene strane proizvoda. A zahvaljujući card-on-file funkciji podaci o kupnji se pohranjuju pa je kupovanje na webshopu karticom sigurnije, brže i jednostavnije.

5. Pogodnosti koje se zaista isplate: ako, na primjer, online kupite dvije kino karte u Blitz-Cinestar kinima Mastercard i Maestro karticom - dobivate jednu kartu besplatno za projekciju utorkom. Ako plaćate parking putem PayDo aplikacije, ostvarujete povrat od 10% iznosa po satu parkinga. Ako pak plaćate Eko Taxi preko aplikacije svakog utorka možete dobiti popust od 70 posto, a sve ostale dane dobivate 20 posto popusta. Neprocjenjiva iskustva u Hrvatskoj i drugim zemljama - kakva drugdje ne možete naći - dobivate pak online kupnjom na Priceless cities

www.priceless.com

 


Projekt Smartspeding Dnevnik Novca napravljen je u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Mastercarda u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg.