ACADEMIA

FOTO: JUTARNJI PRVI U NOVOM LUKSUZNOM ZDANJU U SREDIŠTU ZAGREBA Kako se propali trgovački centar Cascade pretvorio u atraktivni hotel

 Darko Tomaš / CROPIX

Luksuzni hotel Academia, smješten u propalom zagrebačkom trgovačkom centru Cascade, otvorit će vrata u petak. Riječ je o hotelu koji se uređivao godinu i pol dana, jer je prostor stvoren za potrebe niza trgovina trebalo pretvoriti u hotel.

Osim toga, dvije se zgrade spajalo u jednu. Bio je to lavovski posao, priznaje direktor Academije Ivica Prevolšek, no sve je to sad gotovo i ovih se dana osoblje užurbano priprema za svečano otvorenje. Uređuju se zadnji detalji i pripremaju sitnice potrebne za udoban boravak gostiju koji uskoro dolaze.

- Projektni ured KAP4 osmislio je izgled prostora i svi smo jako zadovoljni onim što su zamislili. Nekome tko sad vidi hotel bit će nezamislivo da je tu prije bilo nešto drugo. Nosivi stupovi, koji se nisu smjeli dirati, tako su postali zanimljiv dekor hodnika ili soba. Svaka soba je posebna na svoj način, moderna je, opremljena svime što je potrebno da bi se gost u njoj dobro osjećao - kaže Prevolšek, dok nas vodi u ekskluzivan obilazak hotela.

Prostire se na tri etaže, a ima i podzemnu garažu. U prizemlju je bistro, a u planu je i skoro otvorenje restorana za koji Prevolšek samo tajanstveno kaže kako će imati ponudu koja će se razlikovati od svih restorana koji se nalaze u okolici.

Četiri zvjezdice

Hotel se sastoji od 51 sobe i 2 apartmana, čija je površina 38 kvadrata. U uređenju dominira drvo, prostor je otvoren i ugodan. Prilagođen je osobama s invaliditetom, a oznake u liftu su na Brailleovom pismu uz broj kata, kako bi i slijepi i slabovidni mogli normalno koristiti dizalo. Dvije sobe namijenjene su osobama s invaliditetom i posve su prilagođene kretanju u kolicima. U hotel su dobrodošli i gosti s ljubimcima: šest soba, koje imaju terase, namijenjene su smještaju gostiju koji dolaze s krznatim prijateljima.

- Ovo je moderan hotel, koji je namijenjen svima i ima sve što je gostima potrebno. Na raspolaganju imaju i wellness i fitness centar, jer smo gostima htjeli staviti na raspolaganje sve sitnice potrebne za ugodan boravak. U samom objektu posao je našlo 30 ljudi različitih zanimanja, na što sam naročito ponosan - dodaje Prevolšek.

Hotel ima četiri zvjezdice. Noćenje s doručkom za jednu osobu košta 730 kuna, dok je za dvije 960 kuna. Apartman s noćenjem za jednu osobu je 1300 kuna. Dodatno se plaćaju, primjerice, smještaj dječjeg krevetića u sobu, što je 75 kuna po danu, kućni ljubimac koštat će 185 kuna po danu, dok je garaža jedan dan 100 kuna.

Ciljana klijentela su poslovni ljudi, koji na službenim putovanjima uglavnom odsjedaju upravo u hotelima s četiri zvjezdice. U Zagrebu oni provode prosječno dva do tri dana, prema podacima Turističke zajednice, priča Prevolšek i pojašnjava kako je tu informaciju imao na umu u vrijeme kada je razmišljao o tome kakav hotel želi. Najprije je planirao manji, na dva kata, no onda je shvatio da Zagrebu treba nešto veće.

Dodatni sadržaji

Iako još nije otvoren, hotel već ima najave za prosinac, kao i 20 događaja za iduću godinu.

- To su razni događaji, poput banketa i svadbi. Cilj nam je da godišnje imamo i po 70 takvih vikend događanja, jer imamo dovoljan kapacitet. Naša velika dvorana prima i do 300 ljudi, dok mala prima stotinu. Imamo parking i u centru grada smo, zbog čega vjerujem da će nas gosti uskoro prepoznati - dodaje Prevolšek.

Na samom ulazu u hotel nalazit će se još nekoliko sadržaja - frizerski salon, trgovina mješovitom robom, turistička agencija i drogerija. To je bio način da ovakav projekt bude uspješan, dodaje Prevolšek, jer će se na taj način investicija isplatiti u roku od nekoliko godina. Osim toga, prodajna mjesta proširit će ponudu hotela, jer će gostima tako biti dostupan cijeli niz dodatnih usluga i dobara a da ne izlaze iz objekta.

Vrijednost prenamjene bila je 51 milijun kuna. Usto, 22 milijuna kuna trebalo je izdvojiti za kupnju propalog shopping centra.

Povoljna kupnja

Prevolšek, koji već vodi uspješan hotel na Plitvičkim jezerima, u posao je ušao s tvrtkom Exportdrvo Projekti, čiji je vlasnik Tomislav Marinov.

Prevolšek i Marinov tako su u kupnju i obnovu uložili 75 milijuna kuna, a vjeruju da će im se to višestruko isplatiti. Cijena koju su platili bila je tek manji dio - prva cijena bila je 179,5 milijuna kuna, ali je zbog nedostatka interesa propalo čak 14 dražbi. Iako je prostor zamišljen da u njemu radi 70 luksuznih trgovina, restorana i barova, na kraju su opstali samo jedan kafić i podzemna garaža.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. ožujak 2024 02:09