ŽURNA REAKCIJA

FOTO: KRAJ AGONIJE VLASNIKA SPLJOŠTENOG TERENCA 'Nakon teksta u Jutarnjem nazvao me jedan gospodin i rekao: Sve ćemo to brzo riješiti'

 
Otkopavanje zatrpanog Land Rovera
 Čitatelj

Nakon što je Jutarnji list objavio priču o Robertu Prugovečkom koji ni deset dana od razornog potresa u metropoli nije (pro)našao način da auto zatrpan ciglama koje su pale sa zgrade otkopa, iz Zagrebačkog holdinga promptno su reagirali i riješili njegovu muku!

Čovjeka su odmah kontaktirali te angažirali sve potrebne službe da se problem otkloni. I to u kratkom roku, na radost Prugovečkog, čija je fotografija smrskanog Land Rovera nakon potresa doslovno obišla svijet.

- Nakon saznanja o situaciji u kojoj se našao Vaš čitatelj, Zagrebački holding je odmah reagirao. Ostvarili smo kontakt s gospodinom Prugovečkim i na teren u Žerjavićevu promptno uputili ekipe Čistoće, Zagrebparkinga te kolege iz Prometnog redarstva, osigurali pristup vozilu i njegovo premještanje na željenu lokaciju - rekli su nam iz Zagrebačkog holdinga.

Čitatelj

Pritom podsjećaju i da je u “ovim trenucima od važnosti i nadasve dobra komunikacija kako bi se problem usmjerio na pravu adresu i otklonio u najkraćem vremenu”.

- Što nam više podataka pozivatelji ustupe, kvalitetnije ćemo, kroz centraliziranu platformu, organizirati potrebnu asistenciju u skladu s nadležnostima. S obzirom na iznimno veliki broj zahtjeva i kompleksnih te često povezanih procesa iz operativnih službi, molimo za strpljenje i razumijevanje. Angažirani su svi raspoloživi kapaciteti, uključuju se dodatni, a prioritet su lokacije na kojima postoji ugroza. Na besplatnim telefonskim linijama 0800 88 02 i 0800 8805 dostupni smo građanima 24 sata dnevno, i u najvećoj se mjeri, kroz intenzivnu suradnju i sinergiju na svim razinama, trudimo svakome pomoći - zaključuju iz Holdinga.

Čitatelj

Robert Prugovečki, pak, nije mogao sakriti oduševljenje kada je tijekom dana zaprimio poziv iz Holdinga.

- Nakon vašeg teksta u Jutarnjem nazvao me jedan gospodin i rekao: “Sve ćemo to brzo riješiti”. Poslane su tri ekipe iz tri službe u 10 minuta pred moju zgradu. Brzo su sve raščistili, auto je dignut na šleper i ide na deponij u Sesvete. Tamo je auto servis i čekat će vještaka za procjenu štete. Hvala svima koji su mi pomogli, jer sam doista postao očajan u nemoći pred kojom sam se našao. Nisam očekivao ni brzu reakciju, a niti brzo rješavanje problema jer situacija u kojoj smo svi trenutačno je takva kakva je - rekao je za Jutarnji Robert Prugovečki, dok su djelatnici Holdinga dizali njegova 15 godina starog limenog ljubimca na šlep.

Čitatelj

Podsjetimo, Prugovečki nam se dan ranije pojadao kako je bezuspješno kontaktirao razne službe i ustanove, no na kraju se sam morao baciti na posao otkopavanja uništenog vozila.

- Rekli su mi da sam moram otkopati auto i maknuti cigle te kako će onda poslati šlep službu da auto odvezu na deponij. Predugo sve to traje. Zovem sve službe već deset dana, krenuo sam od 112, pa 113, pa onda ovaj gradski telefon 0800 za prijavu šteta i tako dalje. Jedni me samo upućuju na druge, a nitko ništa konkretno ne može poduzeti. Na kraju su mi rekli: ‘“Otkopaj ga sam, pa se javi da ti ga odvezemo na deponij”. I evo me sad tu. Ma nije mi to problem, u ovoj situaciji bolje je nešto raditi, ali sve to ne funkcionira dobro - ogorčeno se osvrnuo na svoj problem bio Prugovečki, ni ne sluteći pritom da će sutradan njegova muka biti riješena.

Čitatelj

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 05:00