REAKCIJA

JAVILI SE RODITELJI IZ OŠ STENJEVEC 'Neka djeca su bila ozlijeđena, a neka u šoku. Stres kod mnogih od njih izazvao je posttraumatske posljedice'

 
 Ranko Suvar / CROPIX

U Osnovnoj školi u Stenjevcu nedavno je jedan učenik imao vrlo burnu i neprimjerenu reakciju tijekom nastavnog sata geografije te je fizički nanio ozljede profesorici, asistentici, socijalnoj pedagoginji i nekolicini učenika zbog čega je pozvana hitna pomoć i policijski djelatnici.

Također, učenik je na tom satu uništavao inventar koji je bacao prema ostalim učenicima i dijelom kroz prozor učionice. Učenici tog razreda kao i profesorica geografije, asistentica i socijalna pedagoginja su pretrpjeli strah i nastava je bila prekinuta, ispričala nam je nedavno ravnateljica škole prof. Valentina Kabić Bratuša.

Otac kaže da je učiteljica situaciju pogrešno shvatila

Dječakov otac je sve objasnio time da se njegov sin, s visoko funkcionalnim oblikom poremećaja autističnog spektra, osjeća loše i treba pomoć, te je svoju agresiju usmjerio prema mobitelju i računalu, a ne prema učiteljici. Ustvrdio je da je učiteljica situaciju pogrešno shvatila.

Sada su se javili i roditelji učenika toga razreda, koji žele opisati svoje stajalište o incidentu i svemu što mu je prethodilo, ali i osjećaje djece koja su prošla kroz traumatično iskustvo.

Pismo roditelja prenosimo u cjelosti:

"Mi smo roditelji uplašene djece koja već petu godinu zaredom svoje školske dane provode s dječakom koji je izazvao incident u OŠ Stenjevec i želimo demantirati navode dječakova oca o tome događaju koji su se pojavili u nekoliko medija, pa i na vašem portalu.

Situacija, jednostavno, nije onakva kakvom ju je opisao otac. Shvaćamo roditelja koji štiti svoje dijete. Shvaćamo čak i da je u svojoj želji da ga zaštiti u afektu iznio krive informacije.

Ali, naša su djeca uplašena zbog odlaska u školu i zbog toga smo odlučili izaći u javnost.

Već u prvom razredu mi i naša djeca smo primijetili da je njihov školski kolega poseban.

Zbog toga smo mi roditelji upućivali našu djecu da ga puste na miru i ignoriraju njegove ispade kojih je, nažalost, bilo.

Ono što sada možemo s ponosom ustvrditi jest da su ga naša djeca prihvatila i štitila sve ove četiri godine. Obraćali su mu se s ljubavlju i prijateljstvom.

Nitko nije maltretirao dječaka, niti naša djeca niti djelatnici škole. Pri tome moramo napomenuti da je zbog ponašanja dječaka praćenje nastave za našu djecu često bilo vrlo otežano.

Nismo znali što se toga dana dogodilo dječaku da je tako reagirao, ali smo kasnije shvatili da je takva vrsta ponašanja moguća kod takve dijagnoze o kojoj je i njegov otac govorio u medijima.

Učenici su bili prestrašeni jer su tog dana svjedočili zastrašujućoj rušilačkoj snazi svoga prijatelja koji je bio izvan kontrole. Priskočili su mu u pomoć, pokušavajući ga smiriti riječima, ali pomoći nisu mogli. Kada su to shvatili, šokirani i u strahu pobjegli su iz učionice plačući, a učiteljica koja ih je srela odvela ih je u prostoriju gdje su se osjećali sigurnije.

Neka djeca su bila ozlijeđena, a neka u stanju šoka. Šok i stres kod mnogih od njih izazvao je posttraumatske posljedice.

Mi roditelji bojimo se za sigurnost svoje djece. Ne želimo da naša djeca pohađaju nastavu u takvim uvjetima i mislimo da imamo potpuno pravo na to. Naša djeca, također, ne žele nastavu u takvim uvjetima, a mislimo da ovakva situacija nije niti u interesu dječaka.

Nedavno je ponašanje tog istog učenika ugrozilo i ostale djelatnike škole. U napisima u medijima nepravedno je optužen knjižničar škole i želimo mu ovim putem dati svoju podršku.

Možemo posvjedočiti kako su svi djelatnici škole nastojali zaštititi tog dječaka, kao i našu djecu."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. travanj 2024 23:20