NAJVEĆE CESTOVNO ČVORIŠTE

U NEDJELJU SE ZATVARA ROTOR, POGLEDAJTE KAKO ĆE IZGLEDATI REGULACIJA PROMETA 'Budite oprezni i spremni na poteškoće, povećajte prag tolerancije...'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 10.12.2018. u 16:57

Srđan Vrančić / CROPIX

 

U nedjelju 16. prosinca u 9 sati u potpunosti se obustavlja promet remetinečkim rotorom te se sav promet prebacuje na novoizgrađene zaobilazne ceste, proširenu Riječku ulicu i dvije nove ceste koje će služiti kao zamjena za rotor, navodi se u priopćenju Službe za informiranje Grada Zagreba objavljenom u ponedjeljak.

Temeljita rekonstrukcija rotora Remetinec započeta je zatvaranjem Riječke ulice i tramvajske pruge na dionici od Savskog mosta do Sopota. ZET tijekom čitavog tog razdoblja organizira javni prijevoz putnika prilagođavajući se privremenoj regulaciji prometa, ali uz osiguranu protočnost autobusnog prometa trasom Jadranski most - Jadranska avenija - dijelom Remetinečka cesta - Avenija Dubrovnik.

Autobusna linija 607 Savski most – Sopot – Savski most prometuje privremeno do završetka radova te služi kao supstitucija za obustavljeni tramvajski promet na dionici od tramvajskog okretišta u Sopotu do terminala Savskog mosta.

 

 

Zatvaranjem rotora za sav promet otvara se II. faza rekonstrukcije. Privremenom regulacijom promet će biti preusmjeren na izgrađene privremene prometnice, izvodit će se radovi izgradnje dva tunela u smjeru istok-zapad, rekonstrukcija i dogradnja postojećeg rotora s prilaznim prometnicama. Obzirom na navedeno, umjesto redovnih trasa, 19 autobusnih linija koje prometuju rotorom Remetinec u jednom dijelu mijenjaju trase kretanja, prometuju privremenim prometnicama, međutim zadržavaju odredišta na način prikazan na slici br. 2.

Riječ je o sljedećim autobusnim linijama:

1. 109 Črnomerec - Dugave,

2. 110 Savski most - Botinec,

3. 111 Zagreb (Savski most) - Donji Stupnik - Stupnički Obrež,

4. 112 Savski most - Lučko,

5. 132 Savski most - Goli Breg - Brezovica,

6. 133 Savski most - Sveta Klara - Čehi,

7. 159 Savski most - Strmec Odranski,

8. 160 Savski most – Lipnica – Havidić Selo,

9. 161 Savski most - Kupinečki Kraljevec - Štrpet,

10. 162 Zagreb (Savski most) - Ašpergeri - Kupinec,

11. 163 Savski most - Donji Trpuci - Gornji Trpuci ,

12. 164 Zagreb (Savski most) - Horvati,

13. 165 Zagreb (Savski most) - Klinča Sela,

14. 168 Savski most - Ježdovec - Prečko,

15. 169 Zagreb (Savski most) - Kupinec ,

16. 222 Remetinec - Žitnjak,

17. 234 Glavni kolodvor - Kajzerica - Lanište i

18. 315 Zagreb (Savski most) – Lukavec,

19. 607 Savski most – Sopot – Savski most (supstitucija tramvaja)

Prijevoz djece školskom linijom 711 OŠ Savski Gaj – Blato do OŠ Savski Gaj ostaje nepromijenjen, prijevoz djece do spomenute osnovne škole odvijati će se pod istim uvjetima kako se odvijao i prije početka radova, odnosno u skladu sa prometnom regulacijom koja će biti na snazi.

ZET će pratiti situaciju na području spomenutih radova te prema potrebi korigirati vozne redove sukladno prijevoznim potrebama.

Sve detalje vezano za regulaciju prometa nakon zatvaranja rotora, uključujući organizaciju javnog prijevoza te sve najvažnije obavijesti za vozače koji dolaze iz obližnjih naselja, možete pročitati u posebnom dokumentu

 

Privremene ceste povećavaju duljinu putovanja i realni su povremeni zastoji zbog velikog broja vozila pa će vremena putovanja autobusa biti dulja, navodi se u priopćenju iz Grada Zagreba.

Primjerice, put od Trgovačkog centra Arena do južnog dijela Starog Savskog mosta bit će nešto dulji nego dosad. Za vrijeme radova ovaj put će biti dulji za oko 1.100 m ili do 17 minuta pješačenja više brzinom 4 km/h, odnosno do 5 minuta više vožnje biciklom prosječnom brzinom 15 km/h.

Budući da se radi o velikom građevinskom poduhvatu zbog kojeg se u potpunosti zatvara najveće cestovno čvorište u razini u Zagrebu preko kojeg dnevno prometuje više od 100.000 vozila i predstavlja ulazak u Zagreb za splitski i riječki pravac, potreban je poseban oprez svih sudionika u prometa te poglavito povećan rang tolerancije svih koji će boraviti na ovom području (pješaka, biciklista, vozača automobila i autobusa, vozača vozila gradilišta i drugih) za mnogobrojne poteškoće kojih će neminovno biti u prvim tjednima novog režima prometa.

Svi sudionici ovog velikog projekta aktivno će pratiti funkcioniranje privremene regulacije prometa, razmatrati zahtjeve građana te u svakom opravdanom slučaju prilagoditi rješenja stvarnim potrebama.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo