U izgradnju novog suvremenog putničkog terminala Zračne luke Zagreb i 11 aviomostova s popratnom infrastrukturom uložit će se točno 212 milijuna eura, najavio je direktor Zračne luke Zagreb, Boško Matković nakon što je ministar Božidar Kalmeta danas izjavio kako su i u proračunu osigurana sredstva za izgradnju Plesa.
Riječ je o ukupno milijardu i pol kuna.
Arhitektonski natječaj
Iz budžeta za 2007. godinu za aerodrom je osigurano 6,2 milijuna eura, a Republika Hrvatska i Grad Zagreb će u omjeru 60 prema 40 ukupno uložiti 52 milijuna eura u nadogradnju i modernizaciju zračne luke kroz putnički terminal. To bi, prema najavama direktora Boška Matkovića, Zagreb trebalo približiti europskim metropolama s modernim aerodromima.
- Trenutno smo u fazi nabavljanja lokacijske dozvole, nakon čega slijedi arhitektonski natječaj, a tek onda početak gradnje, tako da je prerano govoriti o rokovima.
Do projekcije za novi putnički terminal došli smo kroz brojne studije, između ostalog i prometne, u kojima stoji kako će za pet godina kroz zračnu luku prolaziti 3,3 milijuna putnika godišnje.
Bez davanja koncesija
Lokacija terminala bit će na staroj pisti kod vojne baze Pleso - objasnio je Boško Matković, napomenuvši kako će gradnju početi bez strateškog partnera ili davanja terminala u koncesiju. Naime, direktor smatra kako će prihodi ZLZ-a biti dovoljni da u narednih pet godina otplate dio od predviđenih 212 milijuna eura.
- Prihodima zračne luke u pet godina otplatit ćemo oko 47 milijuna eura za izgradnju terminala. Ministar Kalmeta danas je samo potvrdio da smo kao stavka ušli u proračun i za nas će u narednoj godini izdvojiti oko 6,2 milijuna eura - rekao je direktor Zračne luke Zagreb.
Tomislav Novak
Riječ je o ukupno milijardu i pol kuna.
Arhitektonski natječaj
Iz budžeta za 2007. godinu za aerodrom je osigurano 6,2 milijuna eura, a Republika Hrvatska i Grad Zagreb će u omjeru 60 prema 40 ukupno uložiti 52 milijuna eura u nadogradnju i modernizaciju zračne luke kroz putnički terminal. To bi, prema najavama direktora Boška Matkovića, Zagreb trebalo približiti europskim metropolama s modernim aerodromima.
- Trenutno smo u fazi nabavljanja lokacijske dozvole, nakon čega slijedi arhitektonski natječaj, a tek onda početak gradnje, tako da je prerano govoriti o rokovima.
Do projekcije za novi putnički terminal došli smo kroz brojne studije, između ostalog i prometne, u kojima stoji kako će za pet godina kroz zračnu luku prolaziti 3,3 milijuna putnika godišnje.
Bez davanja koncesija
Lokacija terminala bit će na staroj pisti kod vojne baze Pleso - objasnio je Boško Matković, napomenuvši kako će gradnju početi bez strateškog partnera ili davanja terminala u koncesiju. Naime, direktor smatra kako će prihodi ZLZ-a biti dovoljni da u narednih pet godina otplate dio od predviđenih 212 milijuna eura.
- Prihodima zračne luke u pet godina otplatit ćemo oko 47 milijuna eura za izgradnju terminala. Ministar Kalmeta danas je samo potvrdio da smo kao stavka ušli u proračun i za nas će u narednoj godini izdvojiti oko 6,2 milijuna eura - rekao je direktor Zračne luke Zagreb.
Tomislav Novak