INCIDENT U 'SEDMICI'

ZAGREPČANKA 'Kontroloru koji je iz tramvaja izbacio bolesnog starca koji je pitao ljude koju kunu od srca želim da mu se jednog dana dogodi isto!'

AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 20.08.2018. u 16:00

  • Marko Todorov / CROPIX

    Tramvaj, Branimirova ulica, Zagreb

     

    Jedna je Zagrepčanka prošlog tjedna na svom Facebook profilu objavila da je u četvrtak ujutro svjedočila neugodnoj situaciji u ZET-ovom tramvaju, kad je kontrolor iz tramvaja izbacio bolesnog i starog čovjeka koji je prosio. Istaknula je da kontrolor starog čovjeka nije ni tražio kartu, već ga je samo izgurao iz tramvaja. O svemu se danas očitovao i ZET, no bez konkretnog odgovora.

    'Kontroloru koji je sad iz sedmice izbacio vidno mentalno bolesnog i iznemoglog starca koji je sa suznim očima pitao ljude koju kunu za kruh od srca želim da mu se jednog dana dogodi isto. Nikome nije smetao, ljudi su mu dalu koliko su mogli. Kontrolor ga nije niti pitao za kartu, samo ga je na stanici izgurao van', napisala je Zagrepčanka Ana Marija na Facebooku, prenosi Zagreb.info.

    Iz ZET-a su danas poručili da shvaćaju kako je riječ o neugodnoj situaciji, no ističu da se često ponavljaju 'nedolična ponašanja' u njihovim vozilima.

    'Sukladno internim aktima, ukoliko putnik čini štetu na tramvaju ili onečišćuje unutrašnjost, ometa rad prometnog radnika, ugrožava sigurnost vožnje, sigurnost osoba i imovine ili se nedolično ponaša, vozač (službena osoba prijevoznika) ga mora upozoriti da to ne čini jer će tražiti intervenciju službenih osoba za održavanje javnog reda i mira. Unatoč našim stalnim naporima, te učestalom suradnjom s Gradskim komunalnim redarstvom i ostalim resornim institucijama, još uvijek se slična događanja ponavljaju u našim vozilima. Svakodnevno se moraju uložiti i dodatni napori kako bi kvaliteta prijevozne usluge bila na zadovoljavajućoj razini, jer imperativ svakog prijevoznika je zadovoljstvo korisnika prijevoznom uslugom. Zahvaljujemo na razumijevanju, uz naša nastojanja da postojeći problem riješimo na obostrano zadovoljstvo', odgovorili su za Zagreb.info iz ZET-a.

    Izdvajamo