IZLOŽBA LIJEPIH I VRIJEDNIH STVARI

ZAVRŠIO ZAGREB WINTER FAIRYTALE Organizatori za iduću godinu najavljuju još bolji sajam: 'Postavili smo temelje jedne ozbiljne manifestacije'

 

Jedinstvena izložba lijepih i vrijednih stvari, Zagreb Winter FairYtale, opravdala je naziv najboljeg indoor sadržaja zagrebačkog Adventa, a zajednički nazivnik brojnih događanja na sajmu najbolje opisuje izreka – život je lijep. Pod generalnim pokroviteljstvom Mastercarda i sponzorstvom hotela Hilton by Doubletree i Canopy by Hilton, sajam su podržali i brojni partneri koji su prepoznali vrijednost ove jedinstvene izložbe, a to su Kraljevski vinogradi, Gorenje, Fakat, Pernod Ricard, Stories i Lagradi vina.

U četiri dana održavanja sajma posjetitelji su mogli uživati u prvoklasnim eksponatima i bogatom programu događanja. Značajan dio sajamske ponude činili su premium automobili. Među njima se našao prvi proizvedeni od samo 55 kolekcionarskih primjeraka Rolls Royce Wraith Luminary serije, novi model Porsche Macan, limeni ljepotani iz Audija, Maseratija, Mercedesa, Ferrarija i Lamborghinija, ali i jedna kraljevska kočija.

Uz Frauscher Phantom 858, sajam je okupio elitu hrvatskog jahtinga – tvrtke MennYacht, koja predstavlja Ferretti grupu, Navis Marine ispred Azimut grupacije, te tvrtke Sunseeker Adriatic Group i Princess Yachts Adriatic. Njima uz bok našli su se Hallberg Rassy, boutique marina Martinis Marchi i ACI d.d. Gosti su također mogli isprobati svoje golferske vještine uz pomoć tvrtke Sport Concept. Na galerijskom dijelu izložbe vidjeli smo ponajbolje iz svijeta urarstva, tvrtka Mamić izložila je Rolex, tvrtka Malalan Breitling uz iznimno lijepu selekciju dijamantnog nakita vlastita dizajna, a tvrtka Krona izložila je satove Omega i Hublot.

U modnom dijelu predstavili su se salon I DO sa selekcijom vjenčanica i muških odijela po mjeri koji su 100% hrvatski proizvod, te boutique Absolute s muškim odijelima Karla Lagerfelda. U modnom izričaju pridružio im se Boris Pavlin, koji je izložio svoje haljine za proljeće i ljeto. Tvrtka Kérastase i splitski studio Image Gravij pobrinuli su se za beauty centar, a posebno je lijep bio kutak Diamond Palace Casina s pokaznim igranjem uživo. Cigar Club Mareva predstavio se prvi put u Zagrebu, jednako kao i austrijska tvrtka Avcon Jet koja se bavi privatnom avijacijom.

Premium Bliss predstavio je ekskluzivne švicarske preparate za uljepšavanje, a lošinjski hotel Alhambra pokazao je zbog čega je najbolji u Hrvatskoj i šire. Do njega se smjestio štand Bang & Oluffsen koji je pokazao tehnologiju budućnosti, a priču o ekskluzivnom stanovanju nastavila je tvrtka Era design s dizajnerskim namještajem. U tu priču odlično su se uklopile tvrtke Armstark i Haby, s ekskluzivnim bazenima odnosno Ofyr roštiljima, kao i tvrtka Terra Nostra s luksuznim vilama. Za gastronomski dodatak sajmu pobrinuli su se zagrebački Beef Shop i slovenska tvrtka Duke Group s fantastičnim porculanom i setovima pribora za jelo.

Integralni dio sajma bio je i restoran Villa Gablec, u kojem je kuhala Ivana Gamulin, namješten bajkovitim antiknim komadima namještaja s heritage imanja Zaluka. I tu je priča o FairYtaleu tek počinjala. Bitan dio ovogodišnje izložbe odnosio se na gastronomiju. Na svečanosti otvaranja okupljenima je kuhao Zoran Jajac iz kornatskog restorana Fešta, nastavio je Dino Galvagno, zatim Saša Pribičević (Matsunoki, hotel Bellevue, Mali Lošinj), da bi kao šlag na kraju nastupila najbolja chefica svijeta Ana Roš (Hiša Franko, Slovenija). Za zabavni dio pobrinuli su se mnogi muzičari, a svakog dana sajam je imao glazbene nastupe uživo. Kvartet Vortex, Artemija Jelaska, Scifidelity Orchestra, Žiga Murko, Super Funk Session i grupa Soul Shadows sjajno su zabavili okupljene.

Kao posebno lijep dio sajma izdvojili bismo i modne revije. Prvog dana sajma, u suradnji s brendom Frauscher, zasjali su modeli kuće Duchess Snježane Mehun, a drugog dana publika je mogla uživati u reviji koju su složili slovenska dizajnerica Matea Benedetti, Boris Pavlin i boutique Absolute.

Poseban ton sajmu dali su i priznati hrvatski umjetnici Ivana Jurić, Fedor Fischer i Janko Petrović serijom izvanrednih slika i skulptura. Tijekom četiri dana ‘luksuzne jahte usred grada’ publika je imala priliku vidjeti 35 izlagača i više od 50 vrhunskih svjetskih brendova koje povezuju kvaliteta i stil. U ime organizatora, Darko Šupuk je kratko prokomentirao: ‘Mislim da smo prvijencem FairYtalea postavili temelje jedne ozbiljne manifestacije koja ima perspektivnu budućnost. U četiri dana je kroz sajam prošlo nešto više od 2000 ljudi, što je manje nego što smo očekivali, ali su reakcije posjetitelja bile odlične, a izlagači su redom zadovoljni kontaktima i poslovima koje im je ovo okupljanje donijelo.’ Tako je s istekom 2018. godine zaplovio prvi FairYtale. Uz zahvalu brojnim prijateljima i partnerima koji su poduprli ovaj pionirski projekt, slobodni smo već sada najaviti još veću i bolju manifestaciju sljedeće godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 04:35