BIZARAN SLUČAJ

PROGUTALA PARTNEROVO SJEME I DOŽIVJELA ANAFILAKTIČKI ŠOK Prvi ovakav zabilježeni slučaj uzbudio javnost, stručnjaci upozoravaju: 'Budite oprezni'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 12.03.2019. u 23:50

Young passionate couple making love in bed. Couple kissing and playing in bed., Image: 395999657, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: yes, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

 

Neimenovanoj 31-godišnjoj ženi iz španjolskog Alicantea liječnici su morali spašavati život kad je u bolnicu primljena u stanju anafilaktičkog šoka, a izazvalo ga je gutanje sjemena njenog partnera tijekom oralnog seksa, piše Slobodna Dalmacija.

Španjolka, naime, ima snažnu alergiju na penicilin, ali je tvrdila kako nije uzimala nikakav lijek koji ga sadrži niti bilo kakvu hranu koja je mogla izazvati ozbiljnu alergijsku reakciju, koja može biti opasna po život.

No, liječnici su brzo utvrdili da je njezin 32-godišnji partner uzimao antibiotike na bazi penicilina zbog upale uha, lijek je uzeo četiri sata prije spolnog kontakta i kroz njegovo se sjeme prenio za Španjolku opasni sastojak. Po dolasku u bolnicu odmah je primila lijek, no tek je nakon šest sati počela disati normalno.

Nakon ovog slučaja, za koji se pretpostavlja da je prvi takve vrste ikad registriran, liječnici upozoravaju sve s poznatim alergijama na lijekove da trebaju biti svjesni mogućih rizika prilikom spolnih aktivnosti i preporučuju korištenje kondoma tijekom uzimanja lijekova, kako bi se izbjegle potencijalno opasne reakcije kod osjetljivih partnera.

Španjolka nije imenovana, no njezin je slučaj objavljen u znanstvenom magazinu British Medical Journal gdje je glavna autorica Susana Almenara naglasila važnost svjesnosti o ovakvoj mogućnosti.


Besplatno se prijavite na portala Jutarnji.hr

Izdvajamo