TULAMBULE

UGANDA PREDSTAVILA NOVU TURISTIČKU STRATEGIJU Osim prirodnih ljepota i divljine, zemlju će promovirati i jako bujne žene: 'Prirodno su obdarene'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 06.02.2019. u 23:30

Facebook

 

Uganda je otkrila svoju novu turističku strategiju koja će se usredotočiti na promoviranje 'prirodno obdarenih žena' te zemlje, piše Independent.

Plan je otkriven nakon što je tamošnji ministar turizma, Godfrey Kiwanda, pokrenuo izbor ljepote 'Miss Curvy Uganda' također u svrhu promocije turizma.

Taj je izbor bio dijelom turističke inicijative Ugande pod nazivom 'Tulambule' putem koje bi se turistima trebalo pokazati sve što ova zemlja ima za ponuditi.

Popisu turističkih atrakcija, na kojoj se već nalaze prirodne ljepote i nacionalni parkovi, tako su sada dodane i žene raskošnih oblina

Predstavljanje izbora ljepote održano je uz bazen u gradu Kampala, a s bujnim ljepoticama pozirao je i ministar Kiwanda.

'Mi imamo prirodno lijepe žene raskošnih oblina koje je užitak gledati. Zašto to ne iskoristiti kao strategiju za promoviranje turizma?', rekao je Kiwanda i dodao kako je ovaj izbor nešto posve drugačije od izbora na kojima se natječu mršave djevojke.

 

Na izbor Miss Curvy Uganda mogu se prijaviti žene od 18 do 35 godina. Kako pišu lokalni mediji, organizatorica izbora Ann Mungoma kazala je kako će ovakve manifestacije 'povećati vidljivost i poštovanje prema ljudima Ugande'.

'Miss Curvy je događaj koji predstavlja prirodne obline pravih afričkih žena. To je izvanredna manifestacija na kojoj će mlade žene pokazati svoje obline i intelekt.'

No izbor Miss Curvy ima i svoje kritičare. Tako je ugandska aktivistica Primrose Nyonyozi Murungi pozvala da se izbor otkaže.

'2019. je godina, dame i gospodo. A čitav turistički odbor se okupio i odlučio pokrenuti ovako nešto. Ti ljudi doma imaju djecu', napisala je na Facebooku.

 


Besplatno se prijavite na portala Jutarnji.hr

Izdvajamo