ONLINE TRGOVINE

KLINCI SU VAM POLUDJELI ZA ZDRAVOLJUPCIMA? Istražili smo kako omiljene plišance nabaviti za sitan novac

 

Toliko se više ne da živjeti od dječjeg plača za Zdravoljupcima da su društvene mreže danima zatrpane savjetima majki kako ne bankrotirati, a pritom svojem podmlatku nabaviti Mrkvu Mirka.

“Skupljate Zdravoljupce? Šaljite dalje da ljudi prestanu biti blesavi...”, jedan je od mnogih postova u kojima se roditeljima nude znatno jeftinije varijante kako stići do omiljenog plišanca.

Jasno je - sve plišane igračke dolaze iz Kine, pa tako i one koje je moguće kupiti u domaćim trgovinama, a prije nego što su stigle u Hrvatsku, Zdravoljupci su, naravno pod drugim imenom, jednako kao i našu zaluđivali i irsku, talijansku, španjolsku, ali i singapursku, pa čak i južnoafričku djecu.

Obišla je ta kampanja nastala pod vodstvom globalne marketinške kompanije TCC dobar dio svijeta prije nego što je stigla u Hrvatsku, u kojoj se primjerci Zdravoljubaca u Konzumu mogu kupiti na jedan od dva načina: skupljanjem naljepnica - na način da kupac dobije po jednu naljepnicu za svakih potrošenih 50 kuna, a potom sa 40 naljepnica i dodatnih 10 kuna kupi primjerak Zdravoljupca po izboru - ili da ga odmah plati 115 kuna i kući nosi omiljeni plišano- povrtno-voćni komad.

Goodness gang

Tu je potom i treća varijanta: potražiti Zdravoljupce na online trgovinama na kojima je, za prilično nižu cijenu, moguće pronaći gotovo sve vrste plišanaca iz ove serije, s obzirom na to da se kampanja u svijetu provodi još od 2012. godine, kad se, primjerice, odvijala u susjednoj nam Italiji.

Zdravoljupce, odnosno Goodness gang, moguće je pronaći gotovo na svim online platformama preko eBaya, Amazona, Wisha ili AliExpressa, a uz malo truda i nešto slobodnog vremena za cijenu jednog hrvatskog moguće je kupiti i po nekoliko primjeraka te time pristojno uštedjeti.

Jutarnji je pregledao neke od najpopularnijih online trgovina te pronašao kako je Zdravoljupce na njima moguće pronaći pod različitim nazivima - od Goodness gang, što im je originalno ime, preko “funny fruit stuffed toys”, do “TCC doll” ili “fruits vegetables toys”.

 

Cijene su šarolike

- Branka Brokulu tako je moguće pronaći po cijeni od samo dva do desetak eura, ali podrazumijeva li kupovina i plaćanje poštarine, cijena se ponekad može popeti i do stotinjak kuna pa se narudžba putem interneta može pokazati lošim izborom.

Također, velik broj primjeraka Zdravoljubaca koji se prodaju na eBayu, očekivano, već je korišteno, a iako ih prodavači redovito označavaju kao “vrlo čiste” ili “jedva upotrebljavane”, priličan je broj roditelja koje će takva kupovina vjerojatno odbiti već u samom startu.

Takvima će, pak, pokazala je naša mini istraga, biti potrebno malo više živaca i vremena koje će provesti uz računala kako bi nabavili traženu igračku.

Moguće je, naime, pronaći neke od primjeraka Zdravoljubaca već po nekoliko eura, i to bez poštarine, ali većina njih vrlo brzo plane pa su dobri refleksi preduvjet za ovu kupovinu.

Primjerice, na online trgovini AliExpress.com pronašli smo cijeli niz potpuno novih, originalnih Zdravoljubaca koje trgovci u Hrvatsku šalju bez poštarine, i to po cijenama od dva do 6,47 eura po komadu.

Bez poštarine

Jagoda Jana na AliExpress.com-u pronalazi se već za 5,57 eura te iz Kine također stiže bez poštarine, jedino je u ovom slučaju dijete potrebno oboružati živcima, s obzirom na to da narudžbe na adresu po procjeni dolaze u periodu od oko mjesec dana.

Putem Wisha plišanca je, pak, moguće kupiti za 78 kuna s dostavom, a na eBayu je za neke od primjeraka moguće “bidati”, odnosno licitirati s početnom cijenom od jednog eura.

Također, Jutarnji je malo istražio i cijene po kojima su se Zdravoljupci u sklopu kampanja prodavali u drugim europskim zemljama. Posljednja od njih bila je Irska u kojoj su se plišanci u jednom lancu marketa prodavali do 8. travnja ove godine.

Za razliku od Hrvatske, u Irskoj je za plišanca bilo potrebno skupiti 20 naljepnica, i to po principu da se naljepnica dobiva na potrošenih 10 eura.

Kampanja je diljem svijeta navodno polučila odlične rezultate u smislu konzumacije voća i povrća, ali još važnije i u smislu povećanja njihove kupovine koja je u nekim lancima porasla i 14 posto.

Izdvajamo