Mnoštvo prekidača i pokazivača te žarko plava boja čini cjelinu atraktivnom, ali možda ponekad previše zamara u vožnji starije vozače. Kvaliteta materijala je dobra, kao i završna obrada, i tu smo sigurni da će automobil trajati i vjerno služiti dugi niz godina. Motor koji oprema Hyundai je osnovna benzinska verzija. Ustvari trenutno je u ponudi samo ta verzija koju još nadopunjuje jedan dizelaš. Pomalo neobičan odabir, ali vjerojatno ima svoje uporište u rezultatima prodaje prijašnjih verzija.
Prolazna ocjena za motor
Kako bilo, motor razvija okruglo 100 konja. Ne može se govoriti o nekoj ludo zabavnoj verziji, već je on tu da vas preveze od točke A do točke B. Ubrzanje od 13,2 sekunde i najveća brzina od 182 km/h govore tome u prilog. Niste rekorderi na cesti, ali opet možete držati solidan ritam. Možda se manjak konjice osjeća kada natovarite vozilo i kad se okretni moment od 137 Nm teško nosi sa svom masom. Međutim, danas više nema pretjecanja po Gorskom kotaru, već je uglavnom riječ o umjerenoj vožnji na autocesti i gradu, a tu i ovaj slabiji motor dobiva prolaznu ocjenu. Izmjerena prosječna potrošnja je 6,6 litara, što opet nije rekord štedljivosti, ali je solidan rezultat. Novi i30 opremljen je ESP sustavom i ABS-om i tu nemamo nikakvih primjedbi na ponašanje na cesti.
Bogatiji paket opreme
Paket opreme iLike je trenutno najbogatiji u ponudi, iako i već osnovna verzija iStart nudi solidnu opremu. Kod iLikea je vanjsko ogledalo grijano, ima sjedalo vozača podesivo po visini i kožni upravljač i ručicu mjenjača te još niz detalja. Međutim klima, audio uređaj, ESP, ABS i zračni jastuk ima svaki i30.
Cijena koja s popustom iznosi 106.837 kuna više nije niska, ali je dobar omjer uloženog i dobivenog. Hyundai i30 je kvalitetan automobil, dobro opremljen i, što je već postala praksa kod novih modela iz Koreje, atraktivnog vanjskog dizajna. A automobil se ipak bira prema vanjskom izgledu i upravo tu leži potencijal za novu verziju. Doduše voljeli bismo ipak kad bi se ipak povećala trenutno skromna ponuda motora.