VOZILI SMO

VOLVO V40 Po sasvim novoj recepturi do jako zanimljivog sadržaja

Novi V40 prvi je švedski model otkako su Volvo kupili Kinezi, a u svojoj je ponudi tvrtka zahvaljujući njemu jednim potezom zamijenila dva modela, S40 i V50. Građen na platformi Forda Focusa, V40 uspijeva biti originalan i sprijeda i straga, što danas nije nimalo lako, a slična se priča nastavlja i u unutrašnjosti.

Posebno atraktivna je nova digitalna instrument-ploča koja se potpuno mijenja ovisno o odabiru setupa (Eco, Elegance, Performance), a i bez nje tu su brojni detalji koji čine razliku: glava ručice mjenjača je osvijetljena, a prepoznatljiva središnja konzola i dalje vrlo tanka, ali je nanovo dizajnirana. U vožnji se V40 pokazuje dinamičnim, ali istovremeno i udobnijim. Među motorima u ponudi i D2, koji iz svoje 1,6 litre zapremnine razvija 115 KS, ali i 270 Nm okretnog momenta dostupnog već na 1750/min.

U kombinaciji s ručnim šestostupanjskim mjenjačem i Start/Stop sustavom teoretski se zadovoljava sa 3,6 l/100 km i ispuh CO2 od 94 g/km. U ponudi su još i D3 i D4 sa 150, odnosno 177 KS, oba u verzijama s ručnim ili automatskim mjenjačem, te T3 i T4 benzinci sa 150, odnosno 180 KS. V40, među ostalim nudi zračni jastuk za pješake, koji se u slučaju naleta aktivira uz donji okvir vjetrobrana te donji dio A-nosača te štiti od ozljeda. Cijene počinju sa 178.425 kuna.

Motor turbodizelski

Obujam 1560 ccm

Snaga 115 KS

Moment 270 Nm

Ubrzanje 12,3 sekundi

Brzina 190 km/h

Potrošnja 3,6 l/100 km

Mjenjač ručni, 6 stup.

Prtljažnik 335 litara

Cijena 187.425 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. svibanj 2024 06:39