TRENDOVI

FACEBOOK I INTERNET UBIJAJU auto salone. Čak devet uglednih proizvođača na jesen neće izlagati u Frankfurtu!

Peugeot, DS Automobiles, Citroen, Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, Jeep, Nissan, Infiniti, Volvo i Mitsubishi samo su neki od proizvođača čije novitete nećemo gledati najesen na salonu u Frankfurtu

Mini više uopće ne izlaže na salonima, Volvo je preskočio salon u Parizu prošle godine, taj se trend nastavio i na salonu u Detroitu u siječnju ove godine, a jedan od najvećih salona automobila na svijetu, onaj u Frankfurtu, ove će jeseni biti osakaćen za barem devet velikih brendova koji su već potvrdili da neće izlagati! Riječ je o sveprisutnijem trendu ne nastupanja na tradicionalnim salonima automobila, a masa proizvođači se odlučuje svoja novčana sredstva usmjeriti na područja poput weba i društvenih mreža.

IAA

Mnogi proizvođači tako procjenjuju da im se ulaganje u izložbene štandove na salonima uopće više ne isplati, a taj novac radije ulažu u marketing. Među proizvođačima koji neće izlagati u Frankfurtu tako se ističu: Peugeot, DS Automobiles, Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, Jeep, Nissan te Infitniti. Automobilwoche dodaje kako će se toj listi pridružiti i Volvo te Mitsubishi.

Audi
 

Organizatori ovog salona ističu kako im je žao što neki od velikih proizvođača neće biti prisutni, ali se nadaju kako će se već na idućem izdanju sigurno vratiti. Razloga za tugu ipak ne bi trebali imati, budući da je potvrđeno više od 50 brendova iz Europe, SAD-a, a posebno se ističu i mlade azijske kompanije koje će izlagati prvi put, kao i kompanije s tehničkom robom poput IBM-a, Sony-a i Qualcomma.

Citroen
 

Glasnogovornik PSA grupe izjavio je kako ne želi sudjelovati na sajmovima automobila "iz navike", već kada će to biti opravdano. Glasnogovornik Nissana izjavio je pak kako će Nissan organizirazi vlastita događanja na kojemima će predstaviti svoje proizvode "influencerim", ali i široj publici. Salon u Frankfurtu održava se u rujnu, a broji oko 930 tisuća posjetitelja. Ovaj potez samo potvrđuje sve slabiji utjecaj salona automobila na kupnju automobila kod kupaca budući da je većina informacija i cijena potencijalnim kupcima dostupna online, pa je odnos uloženog i dobivenog nepovoljan po proizvođače.

Iz drugih medija

Izdvajamo