NOVITET

Kao mali Golf: VW je osvježio gradski Polo koji dolazi s više nove tehnologije, ali bez dizelaša

Po pitanju motorizacije dizelaši su izbačeni iz ponude i ostaju samo benzinci. U početku će se nuditi samo 1,0-cilindarski 3-cilindraš
VW Polo
 VW

Iz službenog teasera objavljenog prije nekoliko dana bilo je jasno da će redizajn gradskog VW Pola donijeti neke stilske elemente Golfa VIII. Danas je došla ta potvrda.

Dakle, obnavljanje šeste generaciju donjelo je svjež nastup, ali i puno drugih dorada kako bi bestseller iz Wolfsburga ostao konkurentan Opelu Corsi, Seatu Ibiza, Peugeotu 208 i Renaultu Clio. Pa čak i više od toga.

image
VW Polo
VW

Prednji je dio osjetno redizajniran i sad Polo dolazi s tankim diodnim svjetlima koja sežu sve do logotipa na sredini maske hladnjaka. Diodna svjetla pritom dolaze serijski, a napredna IQ Light LED Matrix svjetla dolaze uz doplatu.

Dizajneri su se usredotočili i na stražnji dio, sada s novim oblikom svjetala gdje je također kompaktni Golf bio uzor, a novosti su i stražnji branik te Polo logotip u središtu stražnjih vrata.

image
VW Polo
VW

Ako vam se na fotografijama novi Polo čini većim, djelomično ste u pravu: međuosovinski je razmak povećan na 2,56 metara, no ostatak automobila po centimetrima je ostao nepromijenjen - 4,05 metara duljine, 1,75 širine, 1,44 visine. Prevjesi su sadadoduše manji, a mali Nijemac s tim dobiva masivniji i sportskiji izgled.

image
VW Polo
VW

Unutarnje uređenje ostaje nepromijenjeno, ali tehnologija je unaprjeđena 100 posto: digitalnim instrumenti od 8 inča sada su standardni za sve verzije, a na zahtjev dolazi monitorom od 10,25 inča. Osim što je unaprijeđena multimedija animirana novim softverom MIB3 tu su i glasovne naredbe.

Naravno, ne nedostaje ni kompatibilnosti s Android Auto i Apple CarPlay, čak ni bežično. Obnovljene su i kontrole klima uređaja koje, ako se odlučite za sustav Climatronic, nemaju više fizičke tipke - već dodirne površine s pozadinskim osvjetljenjem.

image
VW Polo
VW

Od Golfa tako redizajnirano Volkswagen Polo također nasljeđuje sustav IQ.Drive, sa sustavima za pomoć u vožnji razine 2, koji su dio paketa Travel Assist, s prilagodljivim tempomatom, aktivnim održavanjem vozila u traci, automatskim kočenjem u nuždi i još mnogo toga.

image
VW Polo
VW

Po pitanju motorizacije dizelaši su izbačeni iz ponude i ostaju samo benzinci. U početku će se ponuda oslanjati isključivo na 1,0-cilindarski benzinski motor dostupan u atmosferskoj izvedbi s 80 KS ili pak u verzijama TSI s 95 ili 110 KS, koji se, ovisno o snazi, mogu kombinirati s ručnim mjenjačem s 5 ili 6 stupnjeva prijenosa, ili 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvije spojke. Također, bit će dostupan i Polo na metan - 1.0 TGI snage 90 KS.

image
VW Polo
VW

Kasnije dolaze i drugi motori, ali ne elektrificirane verzije ili plug-in hibridi, već Polo GTI s više od 200 KS s pogonom na prednji osovini.

Promijenila se i lista opreme: sada je podijeljen na osnovnu verziju Life, Style i R-Line. Polo Life stiže na kotačima od 15 cola, s App-Connectom, USB utičnicom za putnike straga, te kožnim volanom i ručicom mjenjača.

image
VW Polo
VW

Na vrhu je oprema Style te R-Line, s različitim estetskim značajkama, ali s gotovo identičnom opremom - LED matrična prednjim svjetlima, s pomoći pri parkiranju, te 10,25 inčnim digitalnim zaslonom, navigacijom, te na naplacima od 16 cola.

Cijene još nisu poznate, a start redizajnirane verzije očekuje se u trećem kvartalu ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. travanj 2024 23:18