BOLJI OVJES, ČIŠĆI MOTOR

Obnovljena Mazda 2: Više je unutarnjih nego vanjskih izmjena

Jedine promjene u ionako vrlo dobrom interijeru su ugodniji materijali na ‘najčešće diranim površinama’ poput središnje konzole

Nešto više od dvije godine nakon što je Mazda aktualnom generacijom modela 2 osvojila vrlo laskavu titulu najboljeg automobila na svijetu za 2008. njihov gradski predstavnik je podvrgnut redizajnu. Vanjske promjene jedva su primjetne (uključuju malo drukčiji prednji dio), no zato su unutarnje puno značajnije.

Perolaka kategorija

Japanski stručnjaci ozbiljno su se pozabavili ovjesom, konkretno stražnjim, koji je sada puno mekši kako bi, ponajprije u gradskoj vožnji, pružao osjetno veću udobnost. Kako smo se i sami uvjerili, doduše na besprijekornim prometnicama Monte Carla i okolice, 'dvojka' je uistinu ugodnija u vožnji, a zauzvrat, nasreću, nisu narušene ionako vrlo pohvalne vozne osobine.

Užitku u vožnji puno pridonosi Mazdina mala masa (sve verzije imaju manje ili zanemarivo više od 1000 kg) koja ovaj model čini najlakšim u klasi. Ta se lakoća, odnosno nedostatak težine itekako osjeti u vožnji i pridonosi agilnosti u zavojima. Za svaku su pohvalu i precizan servoupravljač te brza ručica mjenjača smještena nadohvat ruke. Ni u interijeru nema puno promjena, već su dorađeni samo oni detalji koji će putovanje i korištenje učiniti još ugodnijim. Tako su, primjerice, na 'najčešće diranim površinama' poput središnje konzole korišteni mekši materijali.

Razumne cijene

Najsnažnija benzinska verzija, ona sa 102 KS, odsad se nudi i s opcijskim automatskim mjenjačem, no s obzirom na to da ima samo četiri brzine i da je samo adekvatan, preporučujemo ga samo onima kojima je vožnja s tri pedale muka. Obnovljena Mazda 2 već je u prodaji, a cijene se kreću od 13.963 do 15.325 eura za 1,3-litrene benzince te od 15.325 do 16.238 eura za 1,5-litrenu verziju. Dizelska inačica zasad još nije u prodaji.

Niža emisija CO2 zahvaljujući dužim prijenosnim omjerima



Kao i prije, obnovljena Mazda 2 nudi se s četiri motora, odnosno dvije verzije 1,3-litrenog benzinca koji razvija 75 ili 84 KS, dinamičnijom 1,5-litrenom verzijom sa 102 KS te dorađenim 1,6-litrenim common-rail turbodizelašem sa 95 KS (pet više nego prije). Svi motori sada udovoljavaju strogim Euro V normama te, osim najsnažnijeg benzinca, imaju nešto nižu potrošnju goriva i emitiraju manje CO2. Spomenuti 1,5-litreni motor ujedno je jedini dostupan s opcijskim četverobrzinskim automatskim mjenjačem.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. svibanj 2024 20:33