- Sa sigurnošću mogu najaviti da će Robert biti spreman za sljedeću sezonu Formule 1. Ne mogu još uvijek dati točan datum, ali vjerujem da će optimalno spreman biti između studenog ove i siječnja iduće godine – rekao je Talijan za internetski news-portal GMM.
- Dva do tri živca bila su jako oštećena, a također pokidani tetive i mišići. Danas Robert ima osjet dodira u prstima.
- Nema razloga žuriti s povratkom. Evidentno je samo da pitanje hoće li ikad više moći natjecateljski voziti više nije na mjestu. Hoće! – zaključio je dr Ceccarelli.
Prošlog vikenda u Singapuru su povratak svog prvog vozača iduće godine također najavili iz Renaulta.
Prvi čovjek Formule 1 Bernie Ecclestone uvjeren je da je aktualni svjetski prvak Sebastian Vettel (Red Bull) još uvijek daleko od svoga vrhunca i da će u budućnosti biti još bolji vozač.Iako 24-godišnjem Nijemcu još samo jedan bod nedostaje do obrane naslova, Ecclestone smatra da kod njega postoji još puno prostora za napredak.
- Sebastian ima jaku volju za uspjehom, ali je i dalje čvrsto na zemlji. I nema pobjede, ma kako velika bila, koja će ga podići sa zemlje. A to je iznimno važno u ovom poslu. Seb je opušten i uvijek će ostati iskren prema sebi. Od njega možemo još puno očekivati - rekao je Ecclestone koji je više puta iskazivao impresioniranost najmlađim svjetskim prvakom u povijesti.
Sudeći prema izjavama direktora Lotusa Tonya Fernandesa, njihove će bolide i u idućim sezonama pokretati Renaultovi motori. Direktor Lotusa Tony Fernandes izjavio je da će njihove bolide i nakon promjena u sezoni 2014. godine pokretati motori Renaulta. Naime, odlučili su se na produženje ugovora sa Renault Sportom koji je bio potpisan do 2013. za još jednu godinu. Mjenjače i prijenose za bolide Lotusa proizvodi Red Bull što bi se trebalo nastaviti kroz nekoliko idućih sezona.
- To je vrlo važno za nas jer nam daje stabilnost u razvoju bolida, a iduće sezone ćemo po prvi puta koristiti iste motore i mjenjače kroz dvije sezone. Ovo će nam olakšati posao jer ćemo imati iste motore, iste dijelove te gotovo istu postavu ljudi. Prošli puta smo morali preraditi i promijeniti 8000 dijelova a sada se možemo usredotočiti na aerodinamiku. Neznamo kako će točno izgledati naš dogovor ali smo u pregovorima i za 2015. godinu. – kazao je Tony Fernandes.
Promjenom pravila za sezonu 2014. će se koristiti 1,6 litarski turbo motori umjesto sadašnjih 2,4 litarskih atmosferskih motora u V8 konfiguraciji.