GLOBALNA PREPOZNATLJIVOST

MILIJUNI U IGRI Naš grad na svjetski poznatoj seriji zaradio basnoslovan novac

Popularna američka serija Igra prijestolja donijela je Dubrovniku 244 tisuća gostiju i povećala turističku potrošnju za 126 milijuna eura, objavili su u ponedjeljak istraživači Ekonomskog instituta, Zagreb (EIZ) u prestižnom znanstvenom časopisu iz područja turizma International Journal of Tourism Research.

„Samo zbog snimanja Igre prijestolja Dubrovačko-neretvansku županiju je prema rezultatima provedene evaluacije u razdoblju od 2012. do 2015. godine posjetilo u prosjeku svake godine 60 tisuća turista više“, piše na Facebook stranici Ekonomskog instituta, Zagreb.

Istraživači Marina Tkalec, Ivan Žilić i Vedran Recher pronašli su da su turisti, koji su došli zbog snimanja Igre prijestolja, u Dubrovačko-neretvanskoj županiji ostvarili gotovo milijun i pol više noćenja. Ovi znanstvenici su također zaključili da su ti turisti potrošili ukupno 126 milijuna eura.

Iz EIZ-a podsjećaju da se jedan od najpopularnijih serijala na svijetu, Igra prijestolja, u Dubrovniku počeo snimati 2011. godine u svojoj drugoj sezoni. Naime, američka televizijska kuća HBO izabrala je Dubrovnik kao lokaciju za King´s Landing, izmišljeni glavni grad sedam kraljevstva koji se učestalo pojavljuje u serijalu. Snimke dubrovačkih gradskih zidina, Lovrijenca i Lokruma, tvrde u Institutu, ostavile su snažan dojam na gledatelje serijala, podižući globalnu prepoznatljivost Dubrovnika i potičući potražnju za turističkim posjetima tom gradu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 21:22