Okrenuli se drugim kupcima

EMIL TEDESCHI OBJAVIO DA IMA ODLIČNE PRODAJNE REZULTATE Atlantic grupa u cijelosti nadoknadila pad prihoda koji je uzrokovala kriza u Agrokoru

 Pedja Milosavljevic / STARSPORT / CROPIX

„U prvom kvartalu 2017. godine u većini poslovnih segmenata i na većini tržišta ostvarili smo odlične prodajne rezultate uz poboljšanje profitabilnosti i nastavak smanjenja zaduženosti. Kad bismo izuzeli učinak kontroliranog smanjenja obujma poslovanja s članicama Agrokora, pojedinačno najvećeg kupca Atlantic Grupe, a uslijed nastalih problema s likvidnošću i nemogućnosti podmirivanja obveza ovog koncerna, iskazani rast bi bio i značajno veći”, komentar je predsjednika Uprave Atlantic Grupe Emila Tedeschija uz današnju objavu rezultata kompanije u prvom tromjesečju.

“Pokrenuti procesi restrukturiranja Agrokora daju nadu da će se u narednim mjesecima stabilizirati poslovanje koncerna, što će i opseg naše suradnje vratiti na razine prije krize, čime bi se ostvarili preduvjeti za još bolje rezultate u narednim razdobljima“, dodao je.

U priopćenju se kaže kako je Atlantic Grupa povećanom prodajom preko ostalih kupaca u prva tri mjeseca uspjela u cijelosti nadoknaditi pad prihoda preko najvećeg regionalnog maloprodajnog lanca, Konzuma, te je na svim regionalnim tržištima ostvaren jednak prihod kao u usporedivom razdoblju prošle godine.

U prvom tromjesečju je grupa ostvarila dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) od 108,9 milijuna kuna i veća je za 4,8 posto u odnosu na isto razdoblje 2016., dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla za 15,4 posto na 52,3 milijuna kuna, objavili su.

Ostvareni ukupni prihod od prodaje iznosi 1,1 milijardu kuna, što u odnosu na isti period lani predstavlja pad od 2,9 posto, a uzrokovan je u najvećoj mjeri prekidom suradnje s najvećim kupcem privatne robne marke u segmentu Sportske i aktivne prehrane. Ako se izuzme ovaj učinak, prihod od prodaje u prvom kvartalu rastao je 1,5 posto, stoji u priopćenju.

"Promatrano po tržištima, najveći rast od 6,3 posto ostvaren je na tržištima Rusije i ostalih zemalja ZND-a (iznosi 4,6 posto ukupnog prihoda) te na tržištu BiH koje je raslo 5,9 posto (iznosi 8,2 posto ukupnog prihoda). Pojedinačno najveće, hrvatsko tržište s udjelom od 28,8 posto raslo je 5,2 posto, dok je drugo po veličini tržište Srbije koje u ukupnom prihodu drži 22,4 posto raslo 2,5 posto. Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 66,3 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 21,2 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 8,3 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju s 4,3 posto", objavili su.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 02:17