Boris Žgomba

'VRIJEME JE DA SLAVONIJA ZARADI NA TURIZMU' Vodeći hrvatski turistički operator Uniline razmatra nove o izletničke programe

    AUTOR:
    • Barbara Ban

  • OBJAVLJENO:
  • 11.10.2017. u 16:42

Pula, 180714.
Boris Zgomba direktor Uliline-a. Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / HANZA MEDIA

Boris Žgomba

„vrijeme je da Slavonija započne intenzivnije koristiti turističke potencijale te u konačnici izraste u cjelogodišnju i atraktivnu turističku destinaciju“, poručuju iz  pulskog Unilinea, vodećeg hrvatskog turističkog operatora. Naime, uprava tog društva odlučila je da obići Osječko-baranjsku i
Vukovarsko-srijemsku županiju te sagleda mogućnost za razvoj višednevnih destinacijskih i dnevnih izletničkih programa.

“Destinaciju za naš team building odabrali smo Slavoniju kako bi joj dali poslovni i društveni obol s obzirom na naš know – how i kanale
prodaje kojima raspolažemo'', izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, potpredsjednik Europskog udruženja i nacionalnih
udruga političkih agencija i touroperatora, predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK-u te dugogodišnji član Vijeća Hrvatske
turističke zajednice, povodom skorašnjeg dolaska Unilineovog tima u Slavoniju.

Unilineov top management obići će šire područje Belog Manastira, Vukovara i Osijeka te razgovarati s predstavnicima ovih dviju županija
i pojedinih gradova te ureda turističkih zajednica spomenutih županija i gradova. Inače, Uniline, koji u svom portfelju raspolaže i
franšiznom Europcara, rent a car operacijom s više od 1200 vozila u svojoj floti, vodeći je hrvatski turistički touroperator koji godišnje
po različitim osnovama pruža turističke usluge preko 350 tisuća gostiju u Hrvatskoj i regiji jugoistočne Europe.

„Ulaskom u upravljanje prodajnim procesima i cjelovitim poslovanjem hotela (hotelskim managementom), kompanija se transformira u
zaokruženu poslovnu turističku grupaciju odnosno, one stop turističku kompaniju. S glavnim sjedištem u Puli, poslovnim centrom u Zagrebu,
poslovnicama diljem Hrvatske i uredima u Sloveniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini, uredima u Kini (Shanghai) i Južnoj Koreji (Seoul) te
predstavništvima u Japanu i Tajlandu, kompanija je postala prepoznatljiv igrač u međunarodnim razmjerima. U posljednjih nekoliko
godina, značajan fokus stavljen je i na tržište SAD-a, Kanade te Australije“, kažu u toj pulskoj tvrtki.

ELIPSO

Izdvajamo