Beogradska kompanija Nelt iskazala je interes za preuzimanje prehrambenih tvrtki, uključujući Agrokorove tvrtke kćeri u Srbiji, izjavio je jučer izvršni direktor Nelt grupe Miloš Jelić, prenose srpski mediji.
Izvršni direktor Nelta iskazao je interes prilikom odgovora na pitanje novinara razmišljaju li o akviziciji neke od tvrtki u sastavu hrvatskog koncerna. Jelić je tako kazao kako svakako ima interesantnih kompanija za Nelt grupu, ali da je to sve što može trenutno reći o tome.
Inače, na konferenciji za novinare iz Nelt grupe najavili su kako trentuno vode pregovore o preuzimanju jedne prehrambene kompanije u regiji te razmatraju sve potencijalne prilike za partnerstva i akvizicije.
Jelić je pritom potvrdio da njegova kompanija sudjeluje u regionalnim razgovorima o stabilizaciji poslovanja Agrokorovih tvrtki, a kojim se nastoji spriječiti da događaji u Agrokoru negativno utječu na tamošnje poslovanje, prenosi srpska novinska agencija Beta.
Ta kompanija trenutno posluje na osam regionalnih tržišta i u zemljama Europske unije, kao i Africi, točnije u Angoli, Zambiji i Mozambiku.
Nelt grupa u svom portfelju ima 13 kompanija. Najveći dio svog poslovanja ostvaruje u distribuciji robe široke potrošnje, konkretno duhanskih i farmaceutskih proizvoda te trenutno ima 52.000 prodajnih mjesta.
Osnovani su 1992. godine kao kompanija čija je osnovna djelatnost trgovina. Nakon četiri godine postali su distributer multinacionalne korporacije Procter&Gamble. Nedugo zatim, počeli su distribuirati proizvode poznatih svjetskih kompanija poput Kraft Foodsa, Dr. Oetkera i Wrigleya.
Prije jedanaest godina otvorili su distributivni centar u Dobanovcima, pored aerodroma Nikola Tesla, u centru industrijske zone u Beogradu.
Grupa zapošljava 3800 ljudi i ove godine će, kako je rekao Jelić, imati ukupan neto prihod od 900 milijuna eura, što je rast od 30 posto u odnosu na prošlu godinu. Inače, Nelt nalazi na među deset najuspješnijih tvrtki u Srbiji.
Za sljedeću godinu planiraju usmjeriti ulaganja od 15 milijuna eura u regionalno širenje ponude integriranih logističkih usluga, priopćio je njen izvršni direktor.
"Za sada kompanija ima dovoljno svojih sredstava za širenje poslovanja, a moguće je da za pet do 10 godina izađemo na burzu", kazao je Jelić.