NAGRADE EFFIE

Još tjedan dana do najznačajnijeg marketinškog događanja u Zagrebu

Peta Effie konferencija o učinkovitosti marketinga održat će se 21. i 22. listopada u Hypo konferencijskom centru u Zagrebu.

Na konferenciji, koja će okupiti vodeće domaće i svjetske stručnjake, analizirat će se najbolji hrvatski marketinški radovi koji su nominirani za Effie nagrade te marketinški najučinkovitije i najnagrađivanije kampanje iz cijelog svijeta.

Tako će prvi dan konferencije započeti analizom kampanje „ Ured za van“, koja je na prošlogodišnjem hrvatskom Effie natjecanju osvojila Grand Prix nagradu. U popodnevnom dijelu programa svoju će kampanju, između ostalog, predstaviti i Droga Kolinska, koja je nedavno za Argetu Junior osvojila prestižnu Euro Effie nagradu.

Ove i brojene druge kampanje iz područja telekomunikacijskih usluga, hrane, robe široke potrošnje, financijskih i osiguravajućih usluga te niskobudžetnih kampanja predstavit će domaći marketinški stručnjaci koji su ih i osmislili.

Drugi dan konferencije započeti će keynote predavanjem Petera Fielda, najboljeg predavača prošlogodišnje Effie konferencije po mišljenju publike. Field je u svojih 28 godina iskustva u marketingu radio s više od 100 brendova svih kategorija i djelatnosti.

Ove godine u Zagreb dolazi s potpuno novim programom te će sudionicima predstaviti rezultate najnovijeg istraživanja na temu “ Kako strateško planiranje i kreativna izvedba utječu na učinkovitost marketinških kampanja?

U drugom dijelu konferencije sudionici će saznati faktore uspjeha najistaknutijih međunarodnih kampanja nagrađenih Effie nagradama za učinkovitost. Program je podijeljen na dva bloka u sklopu kojih će se analizirati najbolji i najnagrađivaniji radovi iz svijeta i Europe.

John Frazier, izvršni potpredsjednik njujorške agencije Quinn & Co. Public Relations, predstavit će kampanju „ Najbolji posao na svijetu“, najnagrađivaniju kampanju na svijetu i dobitnicu Australske Effie nagrade.

Tassos Tsitsopoulos iz agencije BBH London analizirat će kampanju „ Nastavite dalje” za Johnnie Walker Whiskey, jednu od najboljih britanskih kampanji svih vremena, dobitnicu prestižne IPA nagrade za učinkovitost. Kampanja je generirala čak 2.21 milijardu$ samo u porastu prodaje, dok je cjelokupni rast prodaje procijenjen na čak 48 posto, što je brojka koju do danas nitko nije uspio premašiti.

U dijelu konferencije namijenjenom najboljim kampanjama iz Europe Alexis Thanasoulas, generalni direktor tvrtke ZenithOptimedia International, predstavit će kampanju za Nestle Nespresso, čije je zaštitno lice svjetski poznati glumac George Clooney. Kampanja je osvojila Grand Prix nagradu na francuskom Effie natjecanju kao najuspješnija kampanja u Francuskoj, te nagradu na EuroEffie natjecanju, a pokazuje kako u svijetu marketinga ne nedostaje osoba iz javnog života. Od najboljih Europskih kampanja još će biti analizirane one za PepsiCo, SmartU dvoje“ te Volksbank - Ostvarite svoje snove.

Dvodnevno marketinško događanje završit će dodjelom drugih hrvatskih Effie nagrada najučinkovitijim domaćim kampanjama u protekloj godini. Najuspješnije od 40 prijavljenih kampanji bit će nagrađene zlatnim, srebrnim ili brončanim Effie statuama, a najbolja od svih osvojit će i Effie Grand Prix nagradu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. svibanj 2024 05:19