NOVI IZAZIVAČ NA EUROPSKOM TLU

KINESKA OFENZIVA NA EUROPSKO TRŽIŠTE: novi hibridni SUV Lynk & Co 02 pokušat će oteti kupce velikim europskim igračima!

Geely

 

Jučer je u Amsterdamu predstavljen Lynk & Co 02, kompaktni kineski SUV koji se ističe atraktivnim dizajnom i hibridnim pogonom. Za one koji ne znaju, vlasnik kompanije Lynk & Co je kineska kompanija Geely koja je vlasnik Volva, Polestara, Lotusa, a nedavno je bio glavna tema medija budući da su uložili čak 7,3 milijarde eura i postali vlasnici 9,69 posto Mercedesa, čime su postali najveći pojedinačni dioničar Mercedesa!

U kompaniji ističu kako će se predstavljeni model 02 proizvoditi u Europi (tvornica u Gentu u Belgiji), a upravo je europskim kupcima i namijenjen. Naglasak je stavljen na mlade kupce koji vode aktivan život. Zbog toga je u ponudi dvobojna karoserija s velikim brojem kombinacija i individualizacijom koja je iznimno bitna prilikom pristupanja mlađim kupcima. Prvi salon kineske marke bit će otvoren upravo u Amsterdamu, nakon čega slijede otvorenja salona u Barceloni, Berlinu, Brusselsu i Londonu. Pritom svoja prodajna mjesta nazivaju "boutique" salonima, a svi će se nalaziti u četvrtima s dizajnerskim dućanima vezanim uz modu. A takva će biti i ponuda modela. Umjesto velikih popisa dodatne opreme i različitih paketa opreme, u ponudi će biti samo jedna opcija opremljena sa svom mogućom opremom, a na kupac će odlučivati o boji, što je najčešće slučaj i s kolekcijama odjeće, u kojima je Lynk & Co pronašao inspiraciju. Osim spomenutih "boutique" salona, bit će moguće naručiti automobil i online! Čelni ljudi kompanije vjeruju kako su mladi ljudi spremni na taj potez, a također će biti ponuđen model pretplate na automobil (detalje pročitajte ovdje).

 

Foto: Geely

Vozač i putnici na raspolaganju će imati mnoštvo tehnoloških rješenja, u unutrašnjosti će dominirati središnji zaslon osjetljiv na dodir, a putnici cijelo vrijeme mogu biti povezani internetom budući da automobil ima vlastiti "WIFI hotspot" i "cloud".

Geely
 

Detalji oko pogona nisu objavljeni, no pretpostavlja se da će se ispod poklopca naći isti hibridni sustav kao na Volvu XC40 od kojeg je nešto duži, širi ali i značajno niži. Snaga će se prenositi putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvije spojke. Proizvodnja počinje nešto više od 9 mjeseci, a prve isporuke bit će sredinom iduće godine. U budućnosti se očekuje još plug-in hibrid, kao i u potpunosti električna verzija. Zasad cijene nisu poznate, a mi vas pitamo, može li kineski div zaprijetiti renomiranim europskim proizvođačima?

 

Izdvajamo

Iz drugih medija