Na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu Volkswagen će predstaviti konačnu produkcijsku izvedbu modela ID.3 za koji je upravo oglašena i dodatna količina primjeraka dostupnih za predrezervaciju, uz predujam od 7500 kuna. Taj će događaj biti iskorišten i kako bi tvrtka pod motom „New Volkswagen” predstavila svoj novi brend dizajn, uključujući i sasvim novi logotip.
Kako će točno izgledati, vidjet ćemo večer uoči salona, dakle 9. rujna, a iz tvrtke zasad poručuju da je ovaj rebranding ”logičan nastavak strateške reorijentacije” odnosno iskoraka u novu, električnu, više digitalnu i općenito moderniju eru. Logo će, kažu, biti osuvremenjen, čišći i jednostavniji, dakle reduciran na ključne elemente te će se za razliku od dosadašnjeg prezentirati dvodimenzionalno. K tome će tvrtka po prvi puti imati i zvučni logo, a marka će se ubuduće predstavljati ženskim glasom!
Aktualni Volkswagenov uskoro će biti zamijenjen sasvim novim