IMA ŠPIRITA I KAO VIII

VOZAČI, VESELITE SE: Evo zašto bi pravi zaljubljenici u automobile trebali biti sretni zbog dolaska novog VW Golfa na tržište!

Zvonimir Jurčić

Novi Golf 8

 

Novi Volkswagen Golf osme generacije predstavljen je prije nekoliko tjedana, a na tržištu bi se trebao naći početkom godine. Jedan od glavnih aduta je mnoštvo nove tehnologije poput novog infotainment sustava, Car2X komunikacije koja upozorava vozača na opasnosti i koja se po prvi put ugrađuje u neki kompakt te digitalnog kokpita, što ga čini tehnološki najprogresivnijim Golfom ikad. I dok su to stavke koje novi, moderni kupci vole, postoji i mnogo razloga zašto bi pravi zaljubljenici u vožnju trebali s nestrpljenjem iščekivati dolazak novog Golfa na tržište.

Andrei Nedelea / Autoevolution screenshot
 

Krenimo od GTI inačice koja doduše još nije predstavljena, ali je potvrđena. Sigurni smo kako će se ispod poklopca naći oko 300 KS koje će razvijati 2,0-litreni turbobenzinski motor. Užitak u vožnji trebao bi biti zagarantiran, a Renault Megane RS i Hyundai i30 N dobit će opakog konkurenta.

VW
 

Da stvar bude bolja, potvrđeno je da ćemo nešto kasnije vidjeti i GTI TCR, posebno, još „papreniju” verziju. Dakle, prava vozačka poslastica!

 

Preferirate dizelaše? Nema problema. Za razliku od nekih drugih proizvođača koji su u potpunosti odbacili dizele, u Volkswagenu nude ponešto za svakoga. Tako će se za ljubitelje dizelaša nuditi GTD koji spaja performanse i efikasnost, a kojeg ćemo sigurno gledati i na domaćim prometnicama.

 

Obične verzije dolaze s novim, dorađenim ručnim mjenjačem! Dok drugi proizvođači odbacuju ručne mjenjače i zamjenjuju ih automaticima, u Volkswagenu se i dalje nudi ručni mjenjač koji je pritom i, kako kažu u Volkswagenu, „još efikasniji”. Svi modeli koji nisu elektrificirani mogu doći upareni sa spomenutim mjenjačem.

Za one najzahtjevnije kojima GTI nije dovoljan, tu je i R izvedba koja, potvrđeno je, stiže već 2020. godine. Ispod poklopca će biti preko 300 KS, a pogon na sve kotače omogućit će mu vrhunske performanse. Uz to, tu je i novi logo modela R, baš kao i naravno novi logo Volkswagena kojeg će nositi svi novi Golfovi.

Na predstavljanju u Wolfsburgu odmah je predstavljena verzija GTE – snažni hibrid s čak 245 KS koji kombinira 1,4-litreni benzinac i elektro motor. Osim toga, vizualno se ističe od ostalih modela po prednjim spojenim LED svjetlima koja će posebno atraktivno izgledati po noći.

Foto: VW

Sve to zvuči odlično za sve vozače koji od automobila ne očekuju samo da ih preveze od točke A do točke B, već pritom žele i uživati u samoj vožnji!

Izdvajamo

Iz drugih medija