ŽELI PREOBRATITI KUPCE

E, TO SE ZOVU POTICAJI: Senator Schumer želi 454 milijarde dolara podijeliti vozačima koji aute na fosilna goriva zamijene električarima i hibridima!

, Image: 478997116, License: Rights-managed, Restrictions: Contributor country restriction: Worldwide, Worldwide, Worldwide, Worldwide, Worldwide, Worldwide, Worldwide.
Contributor usage restriction: Advertising and promotion, Consumer goods, Direct mail and brochures, Indoor display, Internal business usage, Commercial electronic, Personal use.
Contributor media restriction: {4B8AD231-0226-4A4A-BADB-8DDB0BDDBB98}, {4B8AD231-0226-4A4A-BADB-8DDB0BDDBB98}, {4B8AD231-0226-4A4A-BADB-8DDB0BDDBB98}, {4B8AD231-0226-4A4A-BADB-8DDB0BDDBB98}, {4B8AD231-0226-4A4A-BADB-8DDB0BDDBB98}, {4B8AD231-0226-4A4A-BADB-8DDB0BDDBB98}, {4B8AD231-0226-4A4A-BADB-8DDB0BDDBB98}., Model Release: no, Credit line: MediaPunch Inc / Alamy / Alamy / Profimedia
MediaPunch Inc / Alamy / Alamy /

 

Ponuda električnih automobila je sve veća, hibridni modeli polako zamjenjuju čak i dizelaše i obične benzince (primjerice, nova Honda Jazz umjesto benzinca dolazi samo s hibridnim modelom), no činjenica je da mnogi i dalje nisu spremni izdvojiti više novaca za električni ili hibridni model ako im se nudi jeftinija alternativa u obliku dizelaša ili klasičnog benzinca. Kako riješiti taj problem i nagovoriti ljude na kupnju?

Naravno, rješavanjem financijskog problema. Američki senator Chuck Schumer iz New Yorka tako predlaže poticaje od čak 454 milijardi dolara koji bi potaknuli Amerikance da kupuju električare. Plan naziva „A Bold Plan for Clean Cars”, odnosno „hrabar plan za čiste automobile”, a smatra kako bi se njime broj automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem smanjio za 63 milijuna primjeraka, a kako kaže, do 2040. godine gotovo bi svi prodani modeli trebali biti „čisti”. Naravno, vjerujemo kako su to zasad samo nagađanja – no krenimo od konkretnih brojki.

Spomenuti poticaju nudili bi se svim vlasnicima benzinaca (koji su pritom stari 8 godina ili više) koji svoj automobil žele zamijeniti za električni ili plug-in hibrid model. Za to će dobiti najmanje 2 tisuće dolara, pa sve do 7 tisuća dolara. To naravno ovisi o modelu koji se kupuje – pa tako primjerice za Teslu Model X kupac može dobiti veći poticaj nego za primjerice Nissan Leaf. 

Uz to, 45 milijardi dolara uložilo bi se u punionice, a dodatnih 17 milijardi dolara Schumer bi plasirao u tvornice modela s nultom emisijom štetnih plinova. Vjerujemo kako bi se proizvođači itekako složili s ovakvim planom, budući da mnogi ulažu ogromne napore i novčana sredstva u razvoj električara koje je i dalje prilično teško prodati...

Izdvajamo

Iz drugih medija